برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال کانن بای او اس 7 دی دون لنز Canon EOS 7D Mark II Digital Camera Body Only

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال کانن بای او اس 7 دی دون لنز Canon EOS 7D Mark II Digital Camera Body Only کد 10308 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال کانن بدون لنز Canon EOS 7D Mark II Digital Camera Body Only EOS 7D Mark II دوربینی سبک و کوچک است و از نسل دوربین های DSLR  میباشد  این دوربین توانایی عکاسی پی در پی تا 10 فریم بر ثانیه را دارد. دارای رزولیشن 20.2 مگاپیکسلی است که بدون فیلتر Low-Pass ساخته شده درنتیجه تصاویری با کیفیت و وضوح و همچنین با حداقل نویز را به ثبت می رساند . محدوده ISO  این دوربین  100 تا 16000 بوده و تا 51000 قابل‌تقویت است. 7D Mark II از سیستم فوکوس خودکار 65 نقطه ای کراس تایپ بهره می برد. این سیستم فوکوس خودکار با سنسور نورسنج 150 هزار پیکسلی RGB کار می کند.
قابلیت های زیادی در این دوربین تعبیه شده است که خرید آن را برای بسیار ی از کاربران توجیح می کند استحکام بالای بدنه از نمونه هایی است که می توان نام برد.  بدنه ای از جنس آلیاژ منیزیم دارد که بسیار مقاوم میباشد برای ذخیره عکس ها و فیلم ها در این دوربین از کارت‌های حافظه SD و CF می توان استفاده نمود.  قابلیت فیلم برداری با کیفیت Full HD  و با دقت 1080p میباشد و گفته می شود سرعت فیلم برداری 60 فریم بر ثانیه است. دوربین دیجیتال عکاسی 7D Mark II کانن دارای 65 نقطه فوکوس، حسگر مترینگ 150 هزار پیکسلی RGB و آخرین نسخه از تشخیص و ردیابی هوشمند یاiTR است این قابلیت برای عکاسی های با جزیات بالا و وضوح مناسب و شفاف به خصوص در عکاسی های خاموش از طبیعت فوق العاده عمل می کند.
به این ترتیب با به کار گیری iTR و انتخاب نقطه ی فوکوس می توانید با نیمه نگه داشتن دکمه شاتر روی سوژه ی در حال حرکت فوکوس داشته باشید.  اینجاست که دوربین به صورت اتوماتیک از هر نقطه ای که تشخیص می دهد لازم است تا بتواند سوژه را دنبال کند استفاده خواهد کرد. دوربین عکاسی دیجیتال کانن مارک دو Canon EOS 7D Mark II Digital Camera از آخرین ‏فن‌آوری‌های شرکت کانن در عرصه عکاسی دیجیتال بهره‌می‌برد.
دوربین دیجیتال EOS 7D کانن بعد از پنج سال حضورش در عرصه ی دوربین های دیجیتال حرفه ای از بدیع ترین نمونه ی تکنولوژی به بازمانده ای از دوره های پیشین تبدیل شده است با این حال به عنوان دوربینی پر قدرت و همه کاره در دسترس علاقه مندان است و از دوربین های محبوبی است که حرفه ای ها در کنار دوربین های دیگر خود از آن استفاده می کنند. دلیل این امر علاوه بر جایگزین شدن تکنولوژی این دوربین، این نکته است که دوره ی دوربین های حرفه ای APS-C DSLR گذشته است.پشتیانی از درگاه USB 3.0 از دیگر مشخصات عالی این دوربین است که امکان انتقال سریع اطلاعات را فراهم می‌کند.  فناوری تعبیه شده دیگری که بسیار هم جذاب است جی پی اس می باشد. برای ایجاد یک سفرنامه تصویری م یتوانید از این امکان بهره مند شوید. به لطف بهره‌گیری از سیستم GPS داخلی این دوربین، می‌توان موقعیت و مکان تصویر‌برداری را به همراه اطلاعات EXIF تصاویر ثبت کرد. این دوربین از کارت‌های حافظه SD و CF پشتیبانی می‌کند. وزن این دوربین 820 گرم است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی EOS 7D Mark II دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه Ershaco.com دوربین عکاسی دیجیتال کانن بدون لنز Canon EOS 7D Mark II Digital Camera Body Only EOS 7D Mark II را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
78 × 112 × 149 میلی متر
وزن
910 گرم
ضد آب
نیست
جنس بدنه
آلیاژ منیزیم
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
ابعاد حسگر
APS-C 22.4 x 15 mm
دقت حسگر
21 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
20 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
3:2, 16:9
فرمت غیرفشرده عکس
RAW
حداکثر رزولوشن عکس
3648 × 5472
پردازشگر
DIGIC 6 dual
فرمت غیر فشرده Raw
دارد
فیلم
حداکثر سرعت فیلم
60 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
MPEG-4
توضیحات فیلم
استریو
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/8000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
30 ثانیه
زمانسنج خودکار
2 و 10 ثانیه
حداقل حساسیت
100
حداکثر حساسیت
16000
ایزو
12800-100
عکاسی پیاپی
10 فریم بر ثانیه
فلاش
دارد
تکنولوژی تشخیص چهره
ندارد
تکنولوژی تشخیص لبخند
ندارد
عکاسی سه بعدی
ندارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD
سایز صفحه نمایش
3 اینچ
دقت صفحه نمایش
1,040,000 نقطه
صفحه نمایش جلو
ندارد
چشمی
دارد
توضیحات چشمی
اپتیکال با پوشش 100%
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
PictBridge
ندارد
سایر مشخصات
قابلیت هوشمند
ندارد
نوع کارت حافظه
CF و SD
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
ندارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
ندارد
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
LP-E6N
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم