برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال المپوس او ام-دی ای-ام5 Olympus OM-D E-M5 Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال المپوس او ام-دی ای-ام5 Olympus OM-D E-M5 Digital Camera کد 10207 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال المپوس Olympus OM-D E-M5 Digital Camera با توجه به اینکه از نظر ظاهری خیلی شبیه به دوربین‌های آنالوگ SLR سری OM خود کمپانی المپوس است. EM5 در حقیقت از رده‌ی دوربین‌های بدون آینه با لنز قابل تعویض این کمپانی است که پیش از این از سری PEN چند مدل معرفی شده یود ولی EM5 ویژگی‌هایی دارد که باعث می‌شود کمی حرفه‌ای تر از دوربین‌های سری PEN باشد. از جمله‌ی اینکه بدنه‌ی آن ضد غبار و تا حدی ضد آب است،

همانطور که گفته شد OM-D E-M5 یک دوربین ضد آب می‌باشد. البته ضد آب نه به معنی Water Resistant، بلکه به معنی Splash Proof. به معنای دیگر، این دوربین همانند بیشتر دیگر دوربین‌ها در برابر افتادن در آب مقاوم نیست بلکه در برابر پاشیده شدن آن بر روی آن مهروموم می‌باشد بنابراین عکاسی در زیر باران را برای کاربر فراهم می کند. 

این دوربین توانایی عکاسی پیاپی با سرعت 9 فریم بر ثانیه را دارد که البته این کار در رزولوشن کاملا می‌تواند فقط تا 15 عکس انجام شود. بنابراین عکاسی پیاپی شما به ثانیه دوم نمی‌کشد. یک مود عکاسی پیاپی آهسته تر نیز وجود دارد که با سرعت 3 فریم بر ثانیه می‌توانید تا حدود 24 عکس بگیرید. قدرت شارژ دهی این دروبین فوق العاده است. شما می توانید با یک بار شارژ کامل 600 عکس بگیرید و همینطور 22 دقیقه فیلمبرداری نیز داشته باشید که دارای کیفیت اچ دی است. هرچند که نشانگر شارژ باتری روی نمایشگر خیلی نا دقیق است و نمی‌تواند به خوبی میزان شارژ باتری را نشان دهد. فقط وقتی می‌توانیم به طور کاملا به آن اعتماد کنیم که باتری به طور کامل پر و یا خالی است. 
با اینکه دوربین المپوس Olympus OM-D EM5 به عنوان جدیدترین دوربین شرکت المپوس با توجه به برخورداری از بدنه ای کوچک و کامپکت از سیستم حسگر سه چهارمی برخوردار است. این حسگر رزولوشن 16.1 مگاپیکسلی دارد وبه عنوان سریع ترین و دقیق ترین فوکوس خودکار و لرزشگیر تصویری 5-axis که دارای بدنه ای از جنس آلیاژ منیزیم است و از روکشی ضد غبار و ضد قطرات آب برخوردار می باشد. چشمی الکترونیکی این دوربین کیفیت 1.44 میلیون نقطه ای دارد ضمن آنکه صفحه نمایش آن نیز 3 اینچی لمسی است.
E-M5 از یکی از بهترین چشمی های موجود در بازار برخوردار است و دارای LCD800x600 پیکسل می باشد که عکس هایی با جزئیات بسیار بالایی را به نمایش می گذارد.اگرچه نمی تواند در حد چشمیOLED2.4M پیکسلی  دوربین سونی NEX-7  باشد ولی همچنان از رزولوشن خوبی برخوردارمی باشد. چشمی الکترونیکی EM-5 از رزولوشن 1.44 میلیون پیکسل ، بزرگنمایی 0.92 برابر و پوشش دهی 100 درصد بهره مند است.چرخی که در سمت چپ تصویر می بینید چرخ تنظیم دیوپتر از -4 تا2+ می باشد. حساسیت سنسور تا 25,600 بالا می‌رود و می‌توانیم به‌جرات بگوییم که به‌راحتی می‌توانید بدون اینکه خیلی نگران نویز و از دست رفتن کیفیت تصویر باشید از ایزو 3200 استفاده کنید
یکی از مشخصاتی که در تنظیمات هر دوربینی نهفته است سایز نمایشگر آن می باشد.چشمی یک عامل مهم در قابلیت های دوربین می باشد و هرچه سایز آن بزرگ تر باشد کادر بندی و فوکوس آسان تر است که لذت بخش ترین قسمت عکاسی است. همانطور که در دیاگرام بالا مشاهده میکنید چشمی  EM5به بزرگی چشمی Panasonic G3  نیست اما کمی بزرگتر از چشمی کانن EOS 60D می باشد.
اما بر خلاف چشمی الکترونیکی، فلاش درون دوربین قرار نگرفته و این دوربین از فلاش اکسترنال FL-LM2 استفاده می‌کند که به Accessory Port قسمت بالای دوربین نصب می‌شود. این فلاش در هنگام خرید درون جعبه موجود می‌باشد و برد آن حداکثر 10 متر می‌باشد. این دوربین مجهز به پورت‌های AV/USB و micro HDMI می‌باشد. یک کاور لاستیکی برای محافظت بر روی آن‌ها قرار می‌گیرد. EM5 از باتری لیتیومی BLN-1 برای تامین انرژی بهره می‌برد که البته میزان دقیق شارژ دهی آن را نمی‌دانیم و باید در تست‌هایی نهایی مشخص شود. عکس‌ها و فیلم‌ها بر روی کارت حافظه‌ی SD/SDHC/SDXC ذخیره می‌شوند که شیار آن‌ها نیز درون همان قسمت باتری قرار دارد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی دیجیتال المپوس Olympus OM-D E-M5 Digital Camera دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  دوربین عکاسی دیجیتال المپوس Olympus OM-D E-M5 Digital Camera را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
بدون آینه با لنز قابل تعویض
ابعاد
122 × 89 × 43.1 میلی متر
وزن
بدون باتری و کارت حافظه 368.5 گرم و با باتری و کارت حافظه 425.2 گرم
ضد آب
نیست
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
ابعاد حسگر
13 × 17.3 میلی‌متر
دقت حسگر
16.9 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
16.1 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
4:3
فرمت غیرفشرده عکس
JPEG, DCF, DPOF compatible / Exif, PRINT Image Matching III, MPO compatible
حداکثر رزولوشن عکس
3456 × 4608 و 1920 × 2560 و 768 × 1024
پردازشگر
TruePic VI
فرمت غیر فشرده Raw
دارد
لنز
فاصله کانونی
12-50 میلی متر
محدوده دیافراگم
3.5-6.3
بزرگ‌نمایی اپتیکال
4.1 برابر
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
دارد
سایر توضیحات فوکوس
تعداد نقاط فوکوس : 35 نقطه - مودهای فوکوس : (Single AF (S-AF) / Continuous AF (C-AF)* / Manual Focus (MF) / S- AF + MF / AF tracking (C- AF + TR
جبران نوردهی
سیستم نورسنجی ESP دیجیتال (اندازه‌گیری چند منطقه‌ای، 324 منطقه‌)، مرکزی، نقطه‌ای، نقطه‌ای با کنترل نقاط روشن، نقطه‌ای با کنترل نقاط سایه
زوم اپتیکال در حین فیلمبرداری
دارد
لرزشگیر تصویر
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
Full HD
حداکثر سرعت فیلم
60 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
(MOV (MPEG-4AVC/H.264) , AVI (Motion JPEG
توضیحات فیلم
قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت Full HD در ابعاد 1080 × 1920 پیکسل و با سرعت‌ 60 فریم بر ثانیه ..
ضبط صدا
قابلیت ضبط صدا به صورت استریو (Stereo) و با فرمت Wave
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/4000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
60 ثانیه
زمانسنج خودکار
2 یا 12 ثانیه
حداقل حساسیت
200
حداکثر حساسیت
25600
ایزو
اتوماتیک و 200 و 400 و 800 و 1600 و 3200 و 6400 و 12,800 و 25,600
عکاسی پیاپی
قابلیت عکسبرداری پی در پی با سرعت 9 فریم بر ثانیه
فلاش
فاقد فلاش داخلی می‌باشد - قابلیت نصب فلاش خارجی از طریق کفشک فلاش
تکنولوژی تشخیص چهره
دارد
تکنولوژی تشخیص لبخند
دارد
عکاسی سه بعدی
دارد
توضیحات عکاسی سه بعدی
دارای مود عکاسی سه بعدی ( 3D Photography Mode)
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
صفحه نمایش متحرک (به سمت‌های بالا، پایین، عقب و جلو (Tilting)) و خازنی با کنترل الکترواستاتیکی از نوع OLED
سایز صفحه نمایش
3 اینچ
دقت صفحه نمایش
610,000 نقطه
صفحه نمایش جلو
ندارد
چشمی
دارد
توضیحات چشمی
چشمی الکترونیکی با قابلیت بزرگنمایی 0.92 برابر و قابلیت پوشش‌دهی 100% میدان دید..
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
PictBridge
دارد
سایر مشخصات
نوع کارت حافظه
SD , SDHC, SD XC
کارت حافظه همراه
ندارد
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
ندارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
ندارد
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
باتری یون لیتیومی قابل شارژ مدل BLN-1
سایر مشخصات و قابلیت ها
قابلیت فیلمبرداری با تاخیر زمانی Timelapse Recording). با اقلام همراه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم