برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

پوشک پمپرز پریما بسته 78 عددی سایز 2 Pampers Prima 1416 Diaper Size 2 Pack of 78

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پوشک پمپرز پریما بسته 78 عددی سایز 2 Pampers Prima 1416 Diaper Size 2 Pack of 78 کد 11540 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پوشک پمپرز پریما بسته 78 عددی سایز 2 Pampers Prima 1416 Diaper Size 2 Pack of 78 محصولی بسیار با کیفیت و ضروری برای کودک است که میزان آرامش کودک را چند برابر می کند و راحتی را به او هدیه می دهد. جنس پوشک از اهمیت بالایی برخوردار است و باید حتما به برند محصول توجه کرد تا در کودک ایجاد حساسیت نکند و به پوست او آسیب نزند. پوشک پمپرز دارای لوسیون آلوءه ورا می باشد که این لوسیون عنصری شناخته شده برای لطافت پوست خصوصا پوست کودک بشمار می رود و همین امر باعث شده این پوشک ها ضد حساسیت بوده و مانع از بروز قرمزی و خارش بر روی پوست نوزاد شود. پوشک 78 عددی پریما دارای دو لایه محافظتی درونی می باشد که موجب خواب آسوده برای کودک می شود. قدرت جذب بالایی دارد که مانع عبور رطوبت و به عبارتی پس دادگی پوشک می شود. ترکیبات پوشک پمپرز از مواد اولیه طبیعی و بهداشتی ( پنبه طبیعی) ساخته شده است و این ویژگی ها همه باعث شده است که پوشکی کاملی به حساب بیاید و راحتی را برای کودک فراهم کند.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پوشک پمپرز پریما بسته 78 عددی سایز 2 Pampers Prima 1416 Diaper Size 2 Pack of 78 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو پوشک پمپرز پریما بسته 78 عددی سایز 2 Pampers Prima 1416 Diaper Size 2 Pack of 78 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پوشک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
تعداد
78 عددی
مناسب برای وزن
3 تا 6 کیلوگرم
سایز
2
نحوه بسته شدن
چسبی
ساخته شده از
پنبه طبیعی
سایر توضیحات
دارای لایه تنفسی در قسمت بیرونی پوشک، کاملا متناسب با آناتومی بدن کودک، دارای کش تنظیم بر روی چسب، دارای لوسیون آلوورا، دارای 2 لایه محافظ جهت خشک ماندن لایه خارجی پوشک، قدرت جذب بالا
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم