برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عینک آفتابی مردانه تورگه پلاریزه اسپرت Torege Men's Sports Style Polarized Sunglasses

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عینک آفتابی مردانه تورگه پلاریزه اسپرت Torege Men's Sports Style Polarized Sunglasses کد 12288 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • فلز
  • آبی
  • مشکی
  • زرد
  • خاکستری
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عینک آفتابی مردانه تورگه پلاریزه اسپرت Torege Men's Sports Style Polarized Sunglasses را می توان برای گلف ، دو ، دوچرخه سواری ، ماهیگیری و رانندگی استفاده نمود. لنز پلاریزه ( قطبیده ) با پوشش حفاظتی 100٪ UV400، بلوک های 100٪ UVA و UVB مضر را مسدود می کند. همچنین نمایش واقعی رنگ ها و از بین بردن پراکندگی و انعکاس نور از دیگر ویژگی های عینک تورگه می باشد. لنزهای پلاریزه (قطبیده) لنزهایی هستند که یک فیلتر چند لایه بر رویشان قرار دارد و تنها اجازه می دهد نور در جهت عمودی از میانشان عبور کند، در حالی که لنزهای غیرپلاریزه معمولاً فقط ته رنگی دارند تا جلوی نور را سد کنند. به عبارتی لنزهای غیر پلاریزه فیلتری برای حذف روشنایی زننده ندارند. عینک آفتابی تورگه نیز دارای یک لنز پلاریزه است که شامل 7 لایه می باشد. لایه اول لایه قطبی است. لایه های 2 و 3 لایه های باندینگ را قادر می سازند دوام داشته باشند. لایه های 4 و 5 لایه محافظ UV برای جذب نور UV است. لایه های ششم و هفتم لایه های متفاوتی هستند. 
فریم آلومینیومی عینک پلاریزه اسپرت تورگه ایده آل برای استفاده در هنگام موتور سواری و دوچرخه سواری ، رانندگی، ماهیگیری، مسابقه، اسکی و کوهنوردی، پیاده روی یا فعالیت های دیگر در فضای باز می باشد. لنز و فریم های پلی کربنات در عینک های آفتابی تورگه سبب شده تا این عینک هل ضد ضربه ، مقاوم در برابر خراش و غیر قابل شکستن باشند. 
رنگ بندی عینک آفتابی مردانه تورگه بدین ترتیب می باشد:

  • فریم مشکی با لنز زرد گرادینت 
  • فریم مشکی با لنز خاکستری
  • فریم خاکستری با لنز خاکستری
  • فریم نقره ای با لنز آبی
  • فریم نقره ای با لنز خاکستری

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عینک آفتابی مردانه تورگه پلاریزه اسپرت Torege Men's Sports Style Polarized Sunglasses دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عینک آفتابی مردانه تورگه پلاریزه اسپرت Torege Men's Sports Style Polarized Sunglasses را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عینک آفتابی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع
اسپرت
مناسب برای
آقایان
کاربرد
موتور سواری و دوچرخه سواری ، رانندگی، ماهیگیری، مسابقه، اسکی ، کوهنوردی و ..
مشخصات فريم
جنس فریم
آلومینیوم
نوع فريم
فلزی
مشخصات عدسی
پوشش عدسی
پلارایزد
UV
UV400
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم