برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ماسک لجن دریایی کوین شون برترین پاک کننده صورت Cavin Schon Dead Sea Mud Mask Premium Quality Facial Cleanser

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماسک لجن دریایی کوین شون برترین پاک کننده صورت Cavin Schon Dead Sea Mud Mask Premium Quality Facial Cleanser کد 12579 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • ماسک لجن دریایی کوین شون برترین پاک کننده صورت Cavin Schon Dead Sea Mud Mask Premium Quality Facial Cleanser 250 میل
  • ماسک لجن دریایی کوین شون برترین پاک کننده صورت Cavin Schon Dead Sea Mud Mask Premium Quality Facial Cleanser 120 میل
  • ماسک لجن دریایی کوین شون برترین پاک کننده صورت Cavin Schon Dead Sea Mud Mask Premium Quality Facial Cleanser 500 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماسک لجن دریایی کوین شون برترین پاک کننده صورت Cavin Schon Dead Sea Mud Mask Premium Quality Facial Cleanser یک تمیز کننده عمیق پوست است که 100% از مواد معدنی طبیعی تهیه شده و شامل سدیم، کلراید، منیزیم، پتاسیم، آهن و کلسیم بالا است. لجن دریایی یکی از مواد معدنی غنی است که سالهاست برای کاهش دردهای عضلانی ، رفع اختلالات پوستی ، افزایش گردش خون و آرامش اعصاب در سالن های زیبایی و ماساژ لوکس جهان مورد استفاده قرار می گیرد. ماسک لجن دریایی باعث افزایش رطوبت پوست شده و جریان اکسیژن را به پوست افزایش می دهد. به همین دلیل موجب تقویت بافت های پوست شده و کیفیت و درخشندگی پوست را به طور چشمگیری افزایش می دهد. با استفاده ی مداوم از ماسک لجن دریایی کوین شون می توان روند پیری پوست را به تعویق انداخته و جوانی و شادابی را به پوست برگرداند. همچنین برای رفع جوش و آکنه نیز استفاده از ماسک لجن دریایی بسیار موثر بوده و می تواند علاوه بر درمان ریشه ای ، عوارض و لک های به وجود آمده از جوش و آکنه را نیز از بین ببرد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد ماسک لجن کوین شون می توان به این نکته اشاره داشت که با استفاده از این ماسک می توانید رطوبت و چربی طبیعی پوست را به حالت تعادل رسانده و از خشکی و یا چربی بیش از حد پوست صورت خلاص شوید. همچنین می توان از ماسک لجن دریایی برای قسمت هایی از بدن مانند کمر ، سر شانه و بازو نیز در صورت وجود عوارضی مانند جوش و اگزما استفاده کرده و سلامت و زیبایی را به پوست برگرداند. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماسک لجن دریایی کوین شون برترین پاک کننده صورت Cavin Schon Dead Sea Mud Mask Premium Quality Facial Cleanser دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماسک لجن دریایی کوین شون برترین پاک کننده صورت Cavin Schon Dead Sea Mud Mask Premium Quality Facial Cleanser را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماسک صورت اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
ماسک
کاربرد
پاک کننده ، مرطوب کننده و ترمیم کننده پوست
حجم
4 - 8.8 - 16 oz
نوع محفظه نگه دارنده
کاسه‌ای
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
کشور سازنده
امریکا
سایر توضیحات
تهیه شده از مواد معدنی 100% طبیعی
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-12-15

سلام بله فرقی نمیکند خانم یا آقا اساسا ماسک ها را روی ریش یا روی پلک صورت قرار نمیدهند

1396-12-10

سلام من میخواستم بدونم آیا این ماسک برای آقایان هم مناسب است یا خیر؟ آیا چسبندگی این ماسک بصورت یاست که ریش را بکند؟

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم