برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

شامپو ارگانیک درمان ریزش مو پورا دور PURA D'OR Hair Thinning Therapy Shampoo

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید شامپو ارگانیک درمان ریزش مو پورا دور PURA D'OR Hair Thinning Therapy Shampoo کد 13454 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,525,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(14 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

شامپو ارگانیک درمان ریزش مو پورا دور PURA D'OR Hair Thinning Therapy Shampoo حاوی روغن ارگان است و 100 درصد طبیعی می باشد(دارای گواهی ارگانیک بودن محصول بوده و عاری از SLS، پارابن، مواد شیمیایی خطرناک، گلوتن است.) دارای فولیکولهای مورا تحریک کرده و دارای فرمول اختصاصی با 12 بلوکه کننده DHT است.

شامپو ضد ریزش مو پور دی اور فاقد سدیم لوریل سولفات (SLS)، پارابن ، DEA،  گلوتن، رنگهای مصنوعی و رایحه های مصنوعی  و نگهدارنده های مضر است. این شامپو دارای روغن آرگان، ویتامین ب کمپلکس، بیوتین، عصاره گزنه، عصاره نخل و دیگر مواد طبیعی است است که با تقویت ریشه مو و فولیکول های مو باعث افزایش رشد و مقاومت بالا می شود که موهایی ضخیم را به ارمغان می آورد،  این ترکیب قوی و مغذی شامل روغنهای مقوی و آنتی اکسیدان هایی است که به طور مخصوص فرموله شده اند تا از نازک شدن مو جلوگیری کرده و آسیبهای مو را درمان کنند همچنین ملایم و مخصوص استفاده روزانه است.

شامپو پیور دی اور ضد ریزش مو در صورتی که موهایی نازک دارید و دچار ریزش مو می باشد به مدت سه ماه از  ان شامپو استفاده نمایید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید. نیاسین موجود در این شامپو جریان خون را قویتر کرده و ترکیب انحصاری بلوکه کننده DHT سلامت و رشد مو را افزایش می دهد که باعث رشد مو و جلوگیری از ریزش مو می شود.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره شامپو ارگانیک درمان ریزش مو پورا دور PURA D'OR Hair Thinning Therapy Shampoo دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو شامپو ارگانیک درمان ریزش مو پورا دور PURA D'OR Hair Thinning Therapy Shampoo را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید شامپو ضد ریزش مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
خصوصیت
جهت ریزش مو - ارگانیک
مخصوص
انواع مو ها
حجم
473 میلی لیتر
ویتامین
دارد
عصاره
دارد
نوع عصاره
عصاره گزنه - عصاره نخل
کشور سازنده
آمریکا
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم