برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کیت کامل بوتاکس مو مجستیک Majestic Hair Botox Complete KIT

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کیت کامل بوتاکس مو مجستیک Majestic Hair Botox Complete KIT کد 12652 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
36,178,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(4 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کیت کامل بوتاکس مو مجستیک Majestic Hair Botox Complete KIT شامل یک شامپو قبل از بوتاکس ، بوتاکس ، شامپو بعد از بوتاکس و نرم کننده است که هر کدام در حجم 1000 میلی لیتر در این پک موجود می باشد. بوتاکس مو مجستیک حاوی نرم کننده و مواد مغذی می باشد که موهای آسیب دیده را ترمیم و احیای نموده و درخششی باور نکردنی را به موها هدیه می کند. بوتاکس مو مجستیک پیشرفته ترین روش صاف کردن مو با فرمول ضد پیری در جهان است که درمان موهای آسیب دیده و شکسته را با یک کنسانتره قوی از مواد فعال مانند روغن خاویار، BONT-L پپتید، ویتامین B5، ویتامین E و کلاژن انجام می دهد.  مجستیک قادر است وز ، موخوره و شکستکی های مو ها را به طور 100% از بین برده و تاثیری ماندگار را بر روی مو اعمال نماید. 
بوتاکس مو برای موهای بسیار آسیب دیده و موهایی که ترمیم و بازسازی آنها تقریبا یر ممکن است می تواند تاثیری معجزه آسا داشته باشد که بسیار قوی تر از کراتینه کردن موها بوده اما هیچ کدام از اقرات منفی کراتین را بر جای نخواهد گذاشت. بوتاکس مو مجستیک بر خلاف کراتین بدون بو بوده و تاثر آن ماه ها بر روی مو ماندگار است. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کیت کامل بوتاکس مو مجستیک Majestic Hair Botox Complete KIT دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
 فروشگاه اینترنتی ارشاکو  کیت کامل بوتاکس مو مجستیک Majestic Hair Botox Complete KIT را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید بوتاکس مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم