برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ست مانیکور و پدیکور ناخن پرومکس Promax MP22 Manicure Pedicure Set

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست مانیکور و پدیکور ناخن پرومکس Promax MP22 Manicure Pedicure Set کد 845 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست مانیکور و پدیکور ناخن پرومکس Promax MP22 Manicure Pedicure Set  برای مانیکور و پدیکور کردن ناخن ها است و دارای طراحی ارگونومیک و وزنی سبک است.
ست مانیکور و پدیکور پرومکس MP22 دارای 30 سری متنوع جهت تمیز کردن و فرم دادن به ناخن ها است که شامل 3 عدد ابزار سنگ، 1 عدد مته نیم میلی متری، 2 عدد ابزار فلزی و ابزار فلزی حرفه ای، برس و پولیش، 3 عدد میله ی سنباده و 15 عدد کاغذ سنباده است.
ابزار سنگ ها برای فرم دادن ناخن ها و. مته جهت سوارخ کردن ناخن برای انداختن گوشواره و ابزار فلزی برای فرم دادن و تمیز کردن ناخن های مصنوعی کاربرد دارد.
برای تمیز کردن و براق نمودن ناخن ها نیز از ابزار پولیش استفاده کنید و با استفاده از سنباده ها می توانید نوک ناخن ها را یکدست کنید. ست مانیکور و پدیکور MP22 دارای سرعت 8000 تا 18000 دور در دقیقه دارد.
برای سوراخ کردن ناخن از سرعت آهسته و برای فرم دادن و یکدست کردن ناخن از سرعت معمولی و برای تمیز کردن و براق کردن ناخن از سرعت سریع استفاده کنید.
ست مانیکور و پدیکور Promax MP22 به صورت با سیم قابل استفاده است و باید آداپتور موتور به برق خانگی وصل شود.
آیا می خواهید بدون انجام دادن کاشت ناخن دستانی زیبا داشته باشید؟ بنده به شما مانیکور را پیشنهاد می کنم و میدانم در مورد پاهایتان هم همین طور دوست دارید همیشه زیبا و تمیز باشند در این مورد هم من به شما پدیکور را پیشنهاد خواهم کرد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ست مانیکور و پدیکور ناخن Promax MP22 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین ارشاکو ست مانیکور و پدیکور ناخن پرومکس  Promax MP22 Manicure Pedicure Set را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ست مانیکور پدیکور اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
دستگاه مانیکور و پدیکور
نوع عملکرد
برقی
مناسب برای
ناخن های دست , ناخن های پا
سری ها
30 سری فلزی
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ
سایر مشخصات
تنظیم سرعت از 8000 تا 18000 دور بر دقیقه- دارای 30 سری فلزی-چراغ نشانگر
- طراحی ارگونومیک
- دارای کلید روشن و خاموش
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم