برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

کواد کپتر لود هونر دوربین دار ال اچ ایکس14 load honer LH-X14 Quadcopter Quadcopter

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کواد کپتر لود هونر دوربین دار ال اچ ایکس14 load honer LH-X14 Quadcopter Quadcopter کد 11115 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کواد کپتر لود هونر دوربین دار ال اچ ایکس14 load honer LH-X14 Quadcopter Quadcopter یکی از نمونه های پرطرفدار در بین علاقه مندان به پرواز است .مدل LH-X14 ویژگی های زیادی دارد که آن را از سایر مدل ها متمایز مینماید .یکی از این ویژگی ها قابلیت حمل بار به اندازه 200 گرم توسط کوادکپتر شماست که به شما این امکان را میدهد تا دوربین های اسپورت یا گوپرو را به راحتی بر روی دستگاه سوار کنید .ویژگی منحصر به فرد دیگر بدنه و پره های مقاوم است که در برخورد با موانع سربلند بیرون آمده اند .در مدل LH-X14 موارد دیگری از جمله برد ارسال تصویر مناسب ،مانیتور بر روی ریموت کنترل ،جایرو 6 محور و بعاد مناسب دستگاه به شما تجربه ای لذت بخش و به یاد ماندنی از پروازی نیمه حرفه ای را هدیه می دهند .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد کواد کپتر لود هونر LH-X14 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو کواد کپتر لود هونر دوربین دار ال اچ ایکس14 load honer LH-X14 Quadcopter Quadcopter را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کواد کپتر اورژینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
50*50 سانتی متر
نوع
کواد کوپتر
موتور
دارد
نوع موتور
براش
ريموت کنترل
دارد
باتری
دارد
توضيحات باتری
1500 میلی آمپر
مدت زمان پرواز
10 - 12 دقیقه
مدت زمان شارژ
80 - 100 دقیقه
دوربین
دارد
نوع دوربین
5 مگاپیکسل HD
ساير توضيحات
مانیتور 6 اینچی - 2 گیگ رم - 4 عدد ملخ اضافه - دارای سیستم بازگشت به خانه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم