برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ماشین ریش تراش رمینگتون اف 5800 Remington F5800 Shaver

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین ریش تراش رمینگتون اف 5800 Remington F5800 Shaver کد 871 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات
ریش تراش رمینگتون Remington F5800 Shaver دارای برش مستقیم  و تیغه ای از جنس تیتانیوم است و همچنین اندازه  اصلاح آن  صفر بوده و قابلیت اصلاح با شماره صفر را دارد و دارای سر قابل شستشو می باشد.
ماشین اصلاح F5800 با برق خانگی (باسیم) و باتری قابل شارژ (بی سیم) تغذیه می شود و طی مدت زمان 120 دقیقه به طورکامل شارژ شده و با هر بار شارژ 60 دقیقه کار می کند و همچنین امکان شارژ شدن سریع در 5 دقیقه برای یک بار اصلاح را داراست.
ریش تراش اف 5800 رمینگتون مجهز به تکنولوژی اصلاح سه گانه (ضد حساسیت) می‌باشد و به دلیل برخوردار بودن فویل‌های انعطاف پذیر و سر متحرک به طرفین مجهز به تکنولوژی حرکت خطی است
ازدیگرمزیت های ریش تراش فویلی F5800دارابودن تیغه خط زن پوشیده شده ازتیتانیوم , داشتن خط زن دقیق , داشتن نشانگرشارژLED دارای درجه وجای دست ضدلغزش میباشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ریش تراش رمینگتون F5800 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماشین اصلاح صورت رمینگتونRemington F5800 Shaver را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید ریش تراش اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید
ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
تیتانیوم
خط زن
هست
منبع تغذیه
برق وباطری قابل شارژ
امکان شارژ شدن سریع
دارد
زمان استفاده پس از شارژ
60دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
120دقیقه
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
اندازه اصلاح
0میلیمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم