برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین ریش تراش فیلیپس Philips AT890/20 Shaver

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین ریش تراش فیلیپس Philips AT890/20 Shaver کد 707 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
11,062,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(9 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین ریش تراش چرخشی فیلیپس Philips AT890/20 Shaver دارای تکنولوژی Lift & Cut است که با بلند کردن مو و قطع آن، موی صورت را تا زیر سطح پوست اصلاح می کند.
تیغه های استیل ضد زنگ ریش تراش فیلیپس با حداقل اصطکاک به سهولت روی پوست حرکت کرده و موها را از ته می تراشد.
ریش تراش فیلیپس AT890/20 امکان استفاده به هر دو صورت خشک و مرطوب را دارد و امکان استفاده در حمام را بدون سیم و با امکان شارژ نیز دارد. این ریش تراش در 1 ساعت شارژ و پس از شارژ کامل به مدت 50 دقیقه از آن می توان استفاده کرد.
 ریش تراش چرخشی AT890/20 مجهز به ولتاژ جهانی 100 تا 240 ولت است که به صورت خودکار تنظیم می شود و می توان از آن در هر نقطه از جهان استفاده نمود.
تیغه های شیور Philips AT890/20 قابل شستشو است و با باز کردن فویل ها می توان تیغه ها را زیر آب گرفت تا کاملأ تمیز شوند. ریش تراش فیلیپس خط زن دقیقی دارد و با استفاده از آن می توان موهای کنار گوش و پشت گردن را به خوبی اصلاح کرد. 
تیغه های چند منظوره با ترکیب سه نوع فن آوری مختلف روی تیغه که عبارتند از : شکاف برای قطع کردن موهای معمولی – کانال برای موهای بلند و خوابیده – سوراخهای ریز برای ته ریش های کوتاه که بهترین نتیجه اصلاح را با کمترین صدمه به پوست منجر می شوند.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی ریش تراش شارژی فیلیپس AT890/20 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد ماشین ریش تراش فیلیپس AT890/20 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه انلاین ریش تراش ارشاکو ماشین ریش تراش فیلیپس Philips AT890/20 Shaver را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ریش تراش اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
چرخشی
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
هست
ضد آب
هست
دارای قابلیت شستشو
هست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
امکان شارژ شدن سریع
در 3 دقیقه
زمان استفاده پس از شارژ
50 دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
1 ساعت
قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب
هست
تکنولوژی اصلاح
برش چرخشی
سایر ویژگی ها
وزن 377 گرم و ابعاد 99×157×48 میلی‌متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
1401-05-18

این ریش تراش هلندی هست یا چینی؟

پاسخ فروشگاه:

درود
موجودی لحظه ای انبار رو باید تماس با بخش فروش بگیرید چک کنند همون لحظه بهتون اعلام کنند.
موفق باشید

1399-05-19

من مدتیه که این ریش تراش رو از ارشاکو خریداری کردم. جنس اصل و با کیفیت خیلی خوب،
ولی نکته ای که هست موقع سفارش، من بسته بندی ویژه رو برای ارسال انتخاب کردم، متاسفانه موقع تحویل دیدم که جعبه فقط توی یه پلاستیک پیچیده شده که خب از ارشاکو این انتظار نمیرفت!

پاسخ فروشگاه:

درود
پوزش ما را پذیرا باشید فرق بسته بندی ویژه میزان استفاده از رول هست که همکاران گویا کم کاری کردند . ازتون عذر خواهی میکنیم.
موفق باشید

1399-05-01

با سلام ممکنه بفرمایید دستگاه ساخت چین هست یا هلند؟ در واقع سیم شارژش تبدیل میخوره یا همون سفارش اروپاس ممنون از شما

پاسخ فروشگاه:

درود


حین سفارش آنچه میخواهید در بخش توضیحات باید ذکر کنید همه مدل ها موجود است.


موفق باشید

1396-10-12

سلام وقت بخیر اگر منظورتان را درست متوجه شده باشیم در صورت تمایل برای پرداخت در محل مامور پست به هیچ وجه اجازه باز کردن کالا را نمیدهد به دلیل قوانین شرکت پست هست ولی به منظور اطمینان از خواستتون سفارشتون رو ثبت کنید ( نیاز به واریز وجه نیست و گزینه پرداخت در محل را انتخاب کنید) بخش فروش که باهاتون تماس گرفت این موضوع را مطرح نمایید.موع و مدت گارانتی نیز ازشون بپرسید با تشکر

1396-10-10

باسلام و وقت بخیر, من 890اصل واورجینال هلند می خوام. اگر بعد از سفارش کالاودرب منزل ,برای اطمینان از اصل بودن, بسته را باز کردم و متوجه شدم ساخت چین است آیا می توانم همان موقع بوسیله مامور پست, کالارابرگشت بدهم؟ درضمن این کالاضمانت نامه بااعتبارچند ماهه دارد؟ باکمال تشکر

1396-10-07

باسلام خدمت دوستان عزیز. مدتی ست برای خرید محصول890مرددهستم. آخه داداشم از یکی ازسایت هاخریداریش کرد او نا گفتند محصول اورجینال واصل است. اما موقع دریافت, برروی جعبه نوشته بود ساخت هلند و بر روی دسته دستگاه نوشته شده بود ساخت چین. فقط می خوام بدانم محصول این شرکت واقعا اصل و اورجینال است یانه؟ ودرکل از کار کرد این محصول راضی هستید؟ باکمال تشکر

1396-05-10

سلام وقت بخیر بله گارانتی شکوفا است البته ناگفته نماند در مقاطعی از یک نوع گارانتی ممکن است در بازار نباشد به همین دلیل درج شده گارانتی شرکتی دارد اگر گارانتی خاصی مد نظر مشتری باشد بهتر است موقع سفارش باز درج شود که سو تفاهم ایجاد نشود. با تشکر

1396-05-10

این ماشین اصلاح با توجه به قیمت و قابلیتهای مناسب به نظرم یکی از مناسبترین گزینه ها برای خرید هست یه سوال هم دارم ، شما این ماشین اصلاح رو با گارانتی شکوفا الکتریک عرضه میکنید ؟ با تشکر

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم