برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح چند منظوره فیلیپس سری 9000 نورلکو Philips Norelco MG7770/49

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح چند منظوره فیلیپس سری 9000 نورلکو Philips Norelco MG7770/49 کد 20407 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
11,900,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح چند منظوره فیلیپس نورلکو Philips Norelco Multigroom 9000 MG7770/49 صورت، سر و بدن خود را با 25 قطعه کوتاه کنید و حالت دهید .فناوری DualCut برای حداکثر دقت با 2 برابر تیغه های بیشتر به شما در اصلاحی تمیز و بی نقص کمک می کند.باتری لیتیوم یون قدرتمند 6 ساعت کارکرد را ارائه می دهد. ماشین اصلاح فیلیپس مدل MG7770/49 دارای پیشرفته ترین تیغه استیل ضد زنگ بدونه نیاز به روغن کاری را دارد و کاملا ضد آب است و می توان بدون سیم و یا در حین اتصال به برق از آن استفاده کرد.

شانه های متعدد برای اصلاح راحت تر 15 شانه

25 قطعه موجود در این پکیج شامل یک تریمر فلزی، یک ریش تراش فویلی ،یک خط زن دقیق فلزی، تریمر دقیق فلزی، یک دستگاه اصلاح بینی و گوش، یک تیغه تریمر اصلاح موی بسیار پهن، 6 عدد شانه کوتاه کننده مو، 3 شانه کوتاه کننده ریش، 2 شانه کوتاه کننده ته ریش، 2 عدد شانه های اصلاح بدن، شانه مخصوص کوتاه کردن ابرو، 1 عدد شانه قابل تنظیم ، کیف مسافرتی و برس تمیز کننده است.

این سیستم حتی از حساس ترین نواحی بدن شما محافظت می کند و به شما این امکان را می دهد که به راحتی کار اصلاح بدن خود را انجام دهید موها را به اندازه 0.5 میلی متر کوتاه می کند. ماشین اصلاح چند منظوره MG7770/49 دارای 15 حفاظ تقویت شده برای اصلاح ریش، ته ریش، سر و بدن است.حفاظ‌های اصلاح منحصربه‌فرد فیلیپس برای جلوگیری از خم شدن و کمانش تقویت شده‌اند و در هر بار اصلاح یکنواختی را تضمین می‌کنند و اندازه های متعدد برای کوتاه کردن سریع و راحت سر تا پا را ارائه می دهند. 15 حفاظ تقویت‌شده به‌صورت جداگانه علامت‌گذاری شده‌اند واصلاح های تمیز و یکنواختی را روی ریش،گردن، سر و بدن ایجاد می‌کنند.

در ویدیو زیر آنباکسینگ ماشین اصلاح چند منظوره فیلیپس Philips  MG7770/49  را مشاهده می کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد ست ماشین اصلاح فیلیپس MG7770/49 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه آنلاین ماشین اصلاح ارشاکو ماشین اصلاح چند منظوره فیلیپس سری 9000 نورلکو 25 در 1 Philips Norelco MG7770/49 Multigroom را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح سر و صورت اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
برش مستقیم
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
هست
ضد آب
هست
دارای قابلیت شستشو
هست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
زمان استفاده پس از شارژ
6 ساعت معادل 360 دقیقه
تعداد تیغه
2
دارای تیغه های خود تیز شونده
هست
قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب
هست
اندازه اصلاح
0.5 میلی متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم