برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح خط زن گلد بابیلیس اروپا و آمریکا BaBylissPRO FX 7870 GDB GoldFX Trimmer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح خط زن گلد بابیلیس اروپا و آمریکا BaBylissPRO FX 7870 GDB GoldFX Trimmer کد 16017 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نوع سفارش
  • سفارش آمریکا
  • سفارش اروپا
نام تجاری:
8,995,000 تومان
موجود - دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(39 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح سر و صورت بابیلیس تریمر (خط زن)  اروپا و امریکا پرو گلد اف ایکس اسکلتون لیتیوم BaBylissPRO FX787GDB GoldFX Skeleton Lithium Trimmer نمونه ای از تریمرهای پر قدرت با طراحی زیبای برند معروف بابیلیس می باشد. طراحی موتور پر قدرت و سریع تریمر بابیلیس توسط مهندسانی متخصص از شرکت فراری (Ferrari) انجام شده است که با سرعت شگفت انگیز 7200 دور در دقیقه با گشتاور بالا دقت و سرعت برش را بالا می برد.
بابلیس تریمر (خط زن) گلد اف ایکس اسکلتون با تیغه ای منحصر بفرد از جنس استیل ضد زنگ و دارای ابزار شکاف صفر (zero gap) و از نوع تیغه 360 درجه (تیغه تی) است که مناسب خط انداختن های ریز و دقیق، طراحی و برش خط ریش و به طور کلی برش هایی که نیاز به دقت و سرعت و تمیزی بالا دارند می باشد. باتری لیتیوم یونی ماشین اصلاح BaByliss ماندگاری خوبی داشته و حدود 2 ساعت با ولتاژ دو گانه کار می کند که دارای یک نشانگر LED شارژ نیز هست که هم به صورت با سیم و هم بی سیم قابل استفاده است. بدنه زیبای طلایی رنگ تریمر بابلیس از جنس فلز بوده و حدود 950 گرم وزن دارد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح سر و صورت GoldFX Skeleton Lithium دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ماشین اصلاح ارشاکو ماشین اصلاح سر و صورت بابیلیس تریمر پرو گلد اف ایکس اسکلتون لیتیوم BaByliss PRO GoldFX Skeleton Lithium Trimmer را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح سر و صورت اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
تریمر
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
هست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
دارای استند شارژ
نیست
امکان شارژ شدن سریع
دارد
زمان استفاده پس از شارژ
2 ساعت
تعداد تیغه
1 عدد
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
سایر ویژگی ها
تیغه 360 درجه
نظرات
لطفا برای نوشتن
1402-08-12

سلام
من مصرف کننده خانگی هستم، میتونم از این مدل برای اصلاح صورت استفاده کنم، تقربیا 2 روز در میان اصلاح میکنم،با توجه به تیغه نازک و تیزی که داره آیا ممکنه توی پوست فرو بره؟
در کل دوست دارم دستگاهم نزدیک به صفر اصلاح کنه، با شیورها پوستم اذیت میشه!

بین این مدل و وال دیتیلر Li کدوم پیشنهاد میدید؟

پاسخ فروشگاه:

درود
بله امکان استفاده هست با توجه به تیز بودن چند بار استفاده کنید قلقش دستتون میاد
هم این دستگاه هم دیتیلر ال آی جفتشون عالی هستند
موفق باشید

1399-10-26

سلام یه سوال داشتم اینه کهتریمرgold fxمعمولی بهتره یا مدل gold fx skeleton???

پاسخ فروشگاه:

درود
منظورتون رو از معمولی متوجه نشدم منظورتون کلیپرش هست؟
موفق باشید

1399-02-24

درود شما گویا متوجه سوال ایشان نشدید ایشان مدل دقیق رو نام بردن مدلی که میگن همین کار 360 رنگ نقره ایش هست نه مدل ساده ما خودمون اشراف داریم بابیلیس در سری کارهای اف ایکس تا اینجای کار 3 مدل 360- تی شکل و کلیپر ساده رو معرفی کرده که تریمر هاش 360 و تی شکل است ولی مدلی که ایشان عنوان کردند دقیقا همین کار بود. اونی که شما میفرمایید که با یک دیدن ساده هم متوجه میشدن و نیازی به پرسش نداشت . در مورد اینکه چیزی رو ندونیم راهنمایی نکنیم کارشناسان بخش فنی ارشاکو بغیر از این که هم خودشان تعمیر کار هستند هم اشراف کامل دارند به مدل های روز وارد بازار میشوند خیلی مواقع پیش اومده سوالی پرسیده شده و نمیدونستیم با رجوع به سورس اصلی و حتی ایمیل به شرکت سازنده پرسیدیم و سپس پاسخ دادیم .هیچ وقت با پاسخ اشتباه رزومه کاریمون رو زیر سوال نخواهیم برد شک نکنید. موفق باشید

1399-02-24

تفاوت اف ایکس گلد با بقیه رنگها حدود یک میلیون اختلاف قیمته،چون فقط این رنگ تیغه جدا از بدنه و 360 درجه داره.باقی رنگها تیغه کاملا به بدنه چسبیده مثل باقی تریمرها.گاهی بگیم نمیدونیم بهتر از اگاهی غلط دادنه.ممنون از لطفتون.

1399-01-09

درود هیچ فرقی نمیکنند فرق در رنگاشون هست در مورد کیفیت اصلاح جنس تیغه در ماندگاری و طول عمر تاثیر مستقیم دارد در کیفیت اصلاح آنچنان که فکر میکند خیر موفق باشید

1398-12-19

تفاوت این مدل با مدل بابیلیس پرو تریمر سیلور اف ایکس اسکلتون اوتلاینر چیه؟ آیا جنس تیغه (تیتانیوم و استیل ضد زنگ) تاثیری در اصلاح داره؟

1398-12-16

درود خیر استند شارژ ندارد و یک شارژ دو پین به زیر ماشین میخورد و شارژ می شود. موفق باشید

1398-12-10

با سلام چرا استند شارژر نداره؟ چه جوری شارژ میشه؟

محصولات مرتبط
7,500,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سر و صورت بابیلیس پرو تریمر سیلور اف ایکس اسکلتون اوتلاینر BaBylissPRO SilverFX Skeleton Outliner Trimmer کد 16056 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
12,692,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست ماشین اصلاح خط زن و شیور فویلی بابیلیس پرو رز گلد BaByliss PRO RoseFX Collection Limited Edition Set Rose Gold (FXHOLPK2RG) کد 18723 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
13,979,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست دو عددی ماشین اصلاح بابیلیس لوپرو لیمتد ادیشن گلد BaByliss PRO Lo-ProFX Limited Edition Gold Clipper Trimmer FXHOLPKLP-G کد 20325 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم