برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کلاه گیس مصری کوتاه

کلاه گیس مصری کوتاه

کلاه گیس یکی از محصولات در حوزه ی گریم و میکاپ است که در قدیم صرفا برای استفاده در جشن ها و دورهمی ها، تئاتر و جنبه زیبایی استفاده می شد .

امروزه با توجه به شیوع بیماری هایی که منجر به طاسی و ریزش مو در آقایان و خانم ها شده است، پوستیژ را وارد حوزه ی جدیدی کرده است علاوه بر جنبه ی زیبایی جنبه ی درمانی، حداقل برای حفظ روحیه افراد را دارد.

با توسعه کلاه گیس ها، در حوزه ههای مختلف دیگر امکان استفاده از کلاه گیس های فانتزی با الیاف درجه دو و سه مصنوعی نیست بلکه باید برای کلاه گیس ها از الیاف طبیعی و یا الیاف مصنوعی درجه یک (الیاف ابریشمی) استفاده شود تا مانع آسیب به پوست سر شود و به راحتی پوست سر تنفس کند و نزدیک ترین حالت را به موی طبیعی انسان داشته باشد.

مدل موی مصری یکی از پرطرفدار ترین و در عین حال زیبا ترین مدل های مو است که معمولا با انواع فرم های مختلف صورت متناسب است.

در انتخاب کلاه گیس نیز یکی از پرطرفدار ترین مدل های انتخابی پوستیژ مصری کوتاه است که با توجه به زیبایی مدلی که دارد حال طبیعی به چهره می دهد و بعد از استفاده از مدل های کلاه گیس مصری کوتاه یا بلند کسی متوجه ی استفاده ی شما از پوستیژ نمی شود.

فروشگاه آنلاین ارشاکو انواع بهترین کلاه گیس ها مصری کوتاه، کلاه گیس مصری متوسط و کلاه گیس مصری بلند چتری دار با الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی درجه یک نزدیک موی طبیعی انسان با قیمت مناسب و گارانتی اصالت از برندهای معتبر دنیا مانند آمیزی (Ameesi)،     عرضه می کند.

کلاه گیس (پوستیژ) زنانه مصری سایز متوسط لخت جلو چتری دار  DNE HAIR 813A Wigs Short Bob کلاه گیس (پوستیژ) زنانه مصری سایز متوسط لخت جلو چتری دار  DNE HAIR 813A Wigs Short Bob
پیشنهاد ویژه محدود
4,027,000 تومان 4,221,000 تومان
%5 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ) زنانه مصری سایز متوسط لخت جلو چتری دار DNE HAIR 813A Wigs کد 18109 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
کلاه گیس زنانه آپتک مصری چتری کوتاه مشکی AGPTEK 13 Inches Short Bob Hair Wigs Black کلاه گیس زنانه آپتک مصری چتری کوتاه مشکی AGPTEK 13 Inches Short Bob Hair Wigs Black
پیشنهاد ویژه محدود
3,913,000 تومان 4,034,000 تومان
%3 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ) زنانه باب مصری متوسط مشکی چتری دار Short Bob Wigs کد 18869 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم