برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

بالش شیردهی دیه روحه Die Ruhe 288 Nursing Pillow Feeding Pillow

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید بالش شیردهی دیه روحه Die Ruhe 288 Nursing Pillow Feeding Pillow کد 11580 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • صورتی
  • سبز
  • فیروزه ای
  • کرم یاسی
  • سرخابی
  • گلبهی
نام تجاری:
محصولات در دسترس با خصوصیات متقاوت
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

بالش شیردهی دیه روحه Die Ruhe 288 Nursing Pillow Feeding Pillow یک محصول بسیار کاربردی برای مادران می باشد که کارشان را بسیار راحت تر می کند داشتن فرزند به دنبال خود جدا از جنبه های خوب سختی هایی را هم با خود می آورد و به همین علت مادران باید زحمت زیادی را بکشند و این ملزم به داشتن ابزاهای خوب هم است. شیردهی زیباترین دوران برای مادر است در این میان برای راحتی هر دو نفر به یک بالش شیردهی احتیاج است که راحتی را برای هردو طرف فراهم کند. بالش شیردهی دیه روحه از جنس پنبه می باشد که الیافی از پشم شیشه هم درونش قرار گرفته است. لازم نیست نگران شستشو باشید چراکه بالش به طور کامل در ماشین لباسشویی شسته می شود. بالش شیردهی دیه روحه قابلیت جابه‌جایی به دو طرف را برای تغییر حالت نوزاد دارد و به عبارتی هم فشار روی کمر و گردن مادر کم میشود، و هم بچه احساس راحتی می کند.

رویه بالش کاملا نخی می باشد و نه شما را آزار می دهد و نه به کودک آسیبی را وارد می کند. باش شیردهی Die Ruhe شامل 2 تکه مجزا از هم می باشد که بصورت جداگانه نیز قابل استفاده است و از اونجاییکه خیلی نرم هست و به راحتی به داخل فرو می رود و طراحی آرگونومی دارد، در ماه های 6 و 7 به بعد هم میشود به عنوان بالش زیر سر نوزاد هم استفاده کرد. بالشتکی که دارد قابل تنظیم می باشد که با قرار دادن دست مادر در زیر آن به راحتی می‌تواند سر نوزاد خود را تا ارتفاع مناسب بالا آورده و شیردهی را آسان‌تر می‌کند.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره بالش شیردهی دیه روحه دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو بالش شیردهی دیه روحه Die Ruhe 288 Nursing Pillow Feeding Pillow را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید بالش شیردهی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم