برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ست براش یوسنگ مخصوص آرایش و کانتور صورت Yoseng Makeup & Contour Brush Set of 10Pcs

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست براش یوسنگ مخصوص آرایش و کانتور صورت Yoseng Makeup & Contour Brush Set of 10Pcs کد 12195 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,222,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست براش یوسنگ مخصوص آرایش و کانتور صورت Yoseng Makeup & Contour Brush Set of 10Pcs در داشتن آرایشی کامل و حرفه ای به شما کمک میکند .ست براش یوسنگ مخصوص کانتور و آرایش در خانه و آرایشگاه شماست و میتوانید به راحتی از آن استفاده نمایید زیرا دارای طراحی مطلوب و مسواک مانند است که به خوبی در دست جای گرفته و عمل زدن کرم پودر ،سایه ،رژ لب و ... را برای شما آسانتر میکند .

ست براش یوسنگ از مواد اولیه مرغوب و کاملا سالمی تهیه شده تا به پوست شما آسیبی وارد نکند و بتوانید تا مدت ها آن را بین لوازم آرایشی خود داشته باشید .از ست براش یوسنگ میتوانید برای آرایش چشم ،لب ،صورت (کرم پودر ،BB کرم ،پودر ها و رژگونه) و ... استفاده کنید تا هم مواد آرایشی بهتر بر روی پوست شما بنشیند و هم زمان کمتری را صرف آراستن خود کنید .این ست 10 تایی زیبا و کارآمد آرایشی اصولی تر را برای شما به ارمغان خواهد آورد ،همچنین به راحتی میتوانید آن براش ها را شستشو داده و دوباره استفاده کنید تا مواد آرایشی به جا مانده کاملا پاک شوند .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه ،نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ست براش یوسنگ مخصوص آرایش و کانتور صورت Yoseng Makeup & Contour Brush Set of 10Pcs دارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ست براش یوسنگ مخصوص آرایش و کانتور صورت Yoseng Makeup & Contour Brush Set of 10Pcs را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید برس و تجهیزات آرایش اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مشخصه اصلی
ست برس 10 تایی
سایر توضیحات
قابل شستشو - کیفیت مرغوب و ضد حساسیت - قابل استفاده برای آرایش چشم ،لب ،صورت و ابرو
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم