برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

قیچی آرایشگری ریزرلاین کات و کوتاهی 6.5 اینچ حرفه ای استیل ژاپنی Razorline AK23 hair scissors

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید قیچی آرایشگری ریزرلاین کات و کوتاهی 6.5 اینچ حرفه ای استیل ژاپنی Razorline AK23 hair scissors کد 20101 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
سایز قیچی
  • 6.5 اینچ
نام تجاری:
5,006,000 تومان
موجود-دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

قیچی آرایشگری ریزرلاین کات و کوتاهی 6.5 اینچ حرفه ای استیل ژاپنی Razorline AK23 hair scissors مناسب برای افراد حرفه ای و استفاده ی سالنی است که کار کوتاهی موها را به راحتی و با قدرت و دقت انجام می دهد. سایز این قیچی از رازرلاین از حد معمول کمی بیشتر است و دارای 6.5 اینچ می باشد که از جنس بهترین و با کیفیت ترین استیل یعنی استیل ژاپنی 440c ساخته شده که هم بدنه و هم تیغه از این جنس با کیفیت و با دوام است و مجهز به پیچ تنظیم می باشد تا شما با توجه به خواسته خود میزان روانی قیچی را تعیین کنید.رنگ بدنه قیچی آرایشگری Razorline AK23 نقره ای است و دارای کیف حمل می باشد .قیچی آرایشگری ریزرلاین کات و کوتاهی AK23 مناسب افراد راست دست حرفه ای است تا کار برش موها را بدون نقص انجام دهند.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره قیچی آرایشگری رازورلاین AK23 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی قیچی آرایشگری ارشاکو قیچی آرایشگری ریزرلاین کات و کوتاهی 6.5 اینچ حرفه ای استیل ژاپنی Razorline AK23 hair scissors را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید قیچی آرایشگری اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
قیچی
جنس بدنه
استیل ژاپنی 440c
جنس تیغه
استیل ژاپنی 440c
سایز قیچی
6.5 اینچ
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
5,006,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید قیچی آرایشگری ریزرلاین کات و کوتاهی 6 اینچ حرفه ای استیل 440 ژاپن Razorline AK15 Japan 440C Steel hair scissors کد 20092 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم