برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ست دو عددی قیچی آرایشگری ریزرلاین کات و کوتاهی/پیتاژ 5.5 اینچ Razorline R1 & R1T hair scissors

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست دو عددی قیچی آرایشگری ریزرلاین کات و کوتاهی/پیتاژ 5.5 اینچ Razorline R1 & R1T hair scissors کد 20100 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
سایز قیچی
  • 5.5 اینچ
نام تجاری:
5,095,000 تومان
موجود-دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست دو عددی قیچی آرایشگری ریزرلاین پیتاژ/ کات و کوتاهی 5.5 اینچ Razorline R1 & R1T hair scissors ست حرفه ای شامل دو عدد قیچی کات و پیتاژ از برند معروف ریزلاین است که درون کیف چرمی تعبیه شده است و از جنس با کیفیت استیل ژاپنی 440c ساخته شده ، بدنه و تیغه در کل از این نوع استیل است که بخاطر کیفیت و دوام بالایی که دارد شما را تا سال ها از خرید قیچی جدید با سایز 5.5 اینچ بی نیاز می کند.بطور معمول سایز قیچی های آرایشگری در اندازه 6 اینچ هستند که این قیچی با سایز 5.5 اینچ از سایز معمول کمی کوچک تر است و طرفدران خاص خود را دارد. ست کات و پیتاژ رازورلاینR23 & R23T با کاربرد کات و کوتاهی و پیتاژ مناسب افراد راست دست است و به جهت دارا بودن پیچ تنظیم می توانید میزان روانی قیچی ها را خودتان تعیین کنید و هرگونه که راحت هستید آن را تنظیم نماید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره قیچی آرایشگری رازورلاینR1 & R1T دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی قیچی آرایشگری ارشاکو ست دو عددی قیچی آرایشگری ریزرلاین کات و کوتاهی/پیتاژ 5.5 اینچ Razorline R1 & R1T hair scissors را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید قیچی آرایشگری اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
قیچی
جنس بدنه
استیل ژاپنی 440c
جنس تیغه
استیل ژاپنی 440c
سایز قیچی
5.5 اینچ
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
5,006,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید قیچی آرایشگری ریزرلاین کات و کوتاهی 6 اینچ حرفه ای استیل 440 ژاپن Razorline AK15 Japan 440C Steel hair scissors کد 20092 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم