برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه مون بلان (مونت بلنک) لجند اسپریت ادوتویلت Montblanc Legend Spirit EDT for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه مون بلان (مونت بلنک) لجند اسپریت ادوتویلت Montblanc Legend Spirit EDT for men کد 6691 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه مون بلان لگند اسپریت Montblanc Legend Spirit EDT 100 میل
  • عطر مردانه مون بلان لگند اسپریت Montblanc Legend Spirit EDT 200 میل
  • عطر مردانه مون بلان لگند اسپریت Montblanc Legend Spirit EDT سمپل (با خرید بالای 5 سمپل هزینه ارسال رایگان می باشد)
  • عطر مردانه مون بلان لگند اسپریت Montblanc Legend Spirit EDT 4.5 میل
نام تجاری:
2,300,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(10 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه مون بلان لجند اسپریت ادوتویلت Montblanc Legend Spirit EDT for men در سال 2016 در حجم 100 میلی لیتر تولید و به بازار عرضه شد . ادکلن لجند اسپریت در ابتدا با رایحه ی نارنج و فلفل و گریپ فروت آغاز شد در نت میانی به رایحه ی هل ، اسطوخودوس و نت های آبی می رسد و در انتها به رایحه ی مشک ، چوب کشمیر و نت های چوبی ختم می شود . ادکلن Montblanc Legend Spirit برای مصرف در روزهای بهاری ، تابستانی و پاییزی پیشنهاد می شود و حسی سرشار از لطافت و شادابی را برای مصرف کننده ی خود به ارمغان می آورد.

عطر Montblanc Legend Spirit EDT رایحه های زیر را دارا میباشد :

رایحه ی اولیه : نارنج، فلفل و گریپ‌فروت

رایحه ی ثانویه : هل، اسطوخودوس و نت‌های آبی

رایحه ی پایه : خزه‌ی اوکموس، مشک، چوب کشمیر و نت‌های چوبی

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه مون بلان Legend Spirit دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن مردانه مون بلان لجند اسپریت ادوتویلت Montblanc Legend Spirit EDT for men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
تند و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
غلظت عطر
ادو تویلت
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-12-23

امروز رسید دستم عطر فوق العاده ایه و خیلی راضی بودم

1396-04-26

Legend Spirit EDT __-__ فکر میکنم که سریِ لجند از مون بلان با این عطر ممکنه مشتریهاش رو از دست بده نت ابتدایی بدبو - تیز - ناهماهنگ و تکراری با بویی تند و شیرین که خیلی شبیه عطر Calvin Klein Escape هست و بیشتر از اینکه باعث خوشبویی و طراوت بشه باعث دپرس شدن میشه بعد از یکی - دو ساعت کمی ملایم و چوبی و خنک و خوشبو میشه ولی زیاد دوام نمیاره و یکی - دو ساعت بعد کلاً محو میشه در مجموعۀ لجند ، مدل Mont Blanc Legend Intense و بعد از اون Legend اولی از همه خوشبوتر هستند ، حتماً قبل از خرید تست کنید رایحه : 4 از 10 پخش بو : 6 از 10 ماندگاری : 6 از 10 ارزش خرید : 4 از 10 تست شده با سمپل اوریجینال G007 2016_01_07 موفق و شاد باشید .

محصولات مرتبط
5,760,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه مون بلان (مونت بلنک) لجند اسپشیال ادیشن 2013 ادوتویلت Mont Blanc Legend Special Edition 2013 edt for men کد 2892 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
4,396,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه مون بلان (مونت بلنک) لجند اسپشنال ادیشن ادوتویلت Mont Blanc LEGEND SPECIAL EDITION 2014 for Men کد 574 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
عطر مردانه مون بلان استار واکر  Mont Blanc Starwalker for Men عطر مردانه مون بلان استار واکر  Mont Blanc Starwalker for Men
پیشنهاد ویژه محدود
2,100,000 تومان 2,200,000 تومان
%5 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه مون بلان (مونت بلنک) استار واکر ادو تویلت Mont Blanc Starwalker EDT for Men کد 506 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم