برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مردانه لووه سولو لوئوه سدرو ادو پرفیوم Loewe Solo Loewe Cedro EDP For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه لووه سولو لوئوه سدرو ادو پرفیوم Loewe Solo Loewe Cedro EDP For Men کد 4002 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه سولو سدرو لووه Loewe Solo Cedro For Men 100 میل
نام تجاری:
7,663,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(11 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه لووه سولو لوئوه سدرو ادو پرفیوم Loewe Solo Loewe Cedro EDP For Men در سال ٢٠١٥ به بازار عرضه گردید. عطری برگرفته شده از چوب، به عنوان ماده اولیه طبیعی و بسیار با ارزش که در معماری، هنر و طراحی بسیار از آن استفاده می شود . عطری اصیل و گرانبها ، متعادل و منحصربه فرد که برگرفته از ماده خامی همچون چوب می باشد و مناسب مردهای شیک پوش و سخت پسند می باشد . عطر سولو سدرو لووه چوبی لوکس ترکیبی از مواد کاملا متضاد و رایحه های هماهنگ شده می باشد و حس سرزندگی و طبیعت را برای شما به ارمغان می آورد

طر Loewe Solo Cedro For Men رایحه های زیر را دارا میباشد :

رایحه اولیه: فلفل صورتی - نارنگی

رایحه میانی: جوز - اسطوخودوس

رایحه پایه: سدر - بنزوئین

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه لووه Solo Loewe Cedro دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن مردانه لووه سولو لوئوه سدرو ادو پرفیوم Loewe Solo Loewe Cedro EDP For Men را با قیمت متاسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل باقیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
گرم ، تلخ
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
فلفل صورتی , نارنگی ماندارین
رایحه میانی
اسطوخودوس , جوز
رایحه پایه
لوبان , سدر
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-04-22

با سلام و خسته نباشید به مدیر سایت ، لطفا از چند کامنتی که برای این عطر ارسال کردم ، آخرین کامنت تدوین شده را ثبت کنید با تشکر .

1399-04-22

این عطر برخلاف ظاهرش که از طرح چوبی برای تزیین شیشه و بسته بندیش استفاده شده زیاد بوی چوب نداره و مثل عطرای لالیک مشکی یا راکی مونتاین و نظایر اونها نیست و بیشتر بوی گرم ادویه ای نیمه تند و کمی شیرین داره که در ابتدا با همراهیه مقداری مرکبات و لاوندر شروع میشه و با تغییر نتهای تقریبا محسوسی کمی گرمتر شده و با اضافه شدن کمی بوی سدروس تا حدی چوبی میشه و با همین رایحه تا آخر پیش میره ، در انتها کمی خوشبوتر میشه پخش و ماندگاری متوسط داره حدود 4 - 5 ساعت روی پوست با چهار پاف که بیشتر برای روزهای خنک در محیط کار دفاتر یا استفاده مجلسی و مهمانیها بکار میاد ، در هوای گرم کمتر مورد استفاده داره من این عطرو بیشتر بخاطر بسته بندی و ظاهر زیبای شیشه و درکل برای دکور گرفتم اما بوی نسبتا خوبی هم داره ولی برای استفاده از عطرش با این مبلغ انتخاب های بهتری هم هست چون این برند یعنی Loewe عطراش با هر قیمت که باشند کلا رایحشون در سطح متوسط هست و قدرت رقابت با عطرای نیش در همین رنج قیمت را ندارند ، چون حدود 10 - 12 تا از عطرای این برند را بطور کامل تست کردم به این نتیجه رسیدم اما بخاطر جذب مشتری برای ظاهر محصول زیاد هزینه کرده که مبلغ قابل توجهی از اون هزینه برای طراحی صرف میشه بوی این عطر خوبه اما خاص نیست و به عطر Giorgio Armani - Eau De Cedre در حد یادآوری شباهتهایی داره اما نه مشابه چون توی اون عطر کمی هم روایح چای به مشام میرسه اما از نظر من Loewe Solo Cedro کمی خوشبوتره با قیمت مناسبتر ارزش خرید داشت : برای 100 میل ادوپرفیوم 7.5 از 10

محصولات مرتبط
7,587,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه لوئوه ان بالکن سوبره ال پاسئو دل پرادو Loewe Un balcon sobre el paseo del Prado EDP Men کد 10930 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
7,587,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر ادکلن زنانه و مردانه لووه تراس لا تورمنتا ان ال جاردین بوتانیکو Loewe Tras la tormenta en el Jardin Botanico EDP men women کد 10943 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
7,147,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر زنانه و مردانه لوئو اتاردسر ان لوس جاردینز دل بوئن رتیرو Loewe Atardecer en los Jardines del Buen Retiro EDP کد 10971 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم