برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه آلفرد دانهیل لندن ادوتویلت Alfred Dunhill London EDT For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه آلفرد دانهیل لندن ادوتویلت Alfred Dunhill London EDT For Men کد 2913 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه آلفرد دانهیل لندن Alfred dunhill London 100 میل
  • عطر مردانه آلفرد دانهیل لندن Alfred dunhill London سمپل (با خرید بالای 5 سمپل هزینه ارسال رایگان می باشد)
نام تجاری:
1,831,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه آلفرد دانهیل لندن ادوتویلت Alfred dunhill London EDT For Men توسط Alfred Duhil طراحی و به بازار عرضه. دانهیل لندن  با رایحه ی شرقی، گرم و شیرینی که دارد  برای مصرف درچهارفصل پیشنهاد فوق العاده ای است . عطر Alfred dunhill London حسی سرشار از شادی ، نشاط و راحتی را با خود به همراه داشته و بسیار فریبنده می باشد.
 ادکلن مردانه آلفرد دانهیل لندن غلظتی از نوع ادوتویلت برخوردار است و رایحه غالب آن سیب سرخ می باشد به خاطر بطری شیک و جذابی که دارد مورد پسند اکثر آقایان جذاب و خوش سلیقه است. ادکلن مردانه Alfred dunhill London for men رایحه های زیر را دارا می باشد :
رایحه اولیه: دانه توکا- رز- وانیل- یاس، رایحه میانی: سیب سرخ- شمعدانی و رایحه اصلی: چوب صندل سفید- مشک- نعناع هندی
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه دانهیل London دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن مردانه دانهیل لندن ادوتویلت Alfred dunhill London EDT For Men را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
گرم ، شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
چهار فصل
غلظت عطر
ادو تویلت
سایر مشخصات
روایح: رز , شمعدانی , یاس , وانیل , دانه تونکا , چوب صندل سفید , سیب سرخ , مشک , نعناع هندی
نظرات
لطفا برای نوشتن
1394-06-28

درود برای اطلاع از موجودی با بخش فروش تماس بگیرید.لحظاتی خوش را براتون آرزو داریم.

1394-06-28

درود وود قهوه‌ای و هوگو جاست دیفرنت رو پیشنهاد می‌کنم.لحظاتی خوش را براتون آرزو داریم.

1394-06-28

سلام از برند دانهیل ، کاستوم رو ندارین ؟؟؟

1394-06-28

با سلام. خسته نباشید، سایت بسیار خوبی دارید. من برای پسری 22 ساله می خواستم عطر خوب کادو بخرم که مناسب فصل پاییز باشد و ماندگاری خوب و پخش بوی خیلی خوبی هم داشته باشد. امکانش هست راهنمایی بفرمایید؟ با تشکر

1394-06-28

باسلام بوی بسیار ارامش بخشی داره ادم لذت می بره خیلی ملایم هست و شیرینیش زیاد نیست بیشتر بوی سیب شیرین میده خوشبوست

1394-06-28

درود در مورد سؤال دوم خیر لزوما اینطور نیست. پخش و ماندگاری رو اسانسها تعیین میکنند و ممکنه یک ادکلن تویلت باشه اما به خاطر ترکیباتش از یک ادکلن پرفیوم ماندگاری و پخش بیشتری داشته باشه. پخش لجند اینتنس ظاهرا کمی بالاتره. ماندگاری لجند اینتنس و دانهیل 51 هم تا حدودی از لندن بیشتره در مورد سیب هم لندن و لجند اینتنس بوی سیب نسبتا محسوس هست.لحظاتی خوش را براتون آرزو داریم.

1394-06-28

سلام خدمت مدیریت محترم. 2سوال داشتم از خدمتتون. اگه یه عطر چهارفصل و ملایم خوش رایحه که ماندگاری و پخش بالاتری داشته باشه بخوام بین دانهیل لندن و دانهیل 51.3 و مون بلان لیجند اینتنس شما کدومو پیشنهاد میکنید؟؟؟اگه رایحه سیب توش بیشتر باشه بهتره و از لحاظ ماندگاری و پخششون هم اگه نظری بدید متشکرتون میشم. سوال دومم اینه که درسته که ادو پرفیوم ماندگاری و پخشش از ادو تویلت بیشتره؟؟ خب ما از کجا بفهمیم کدوم عطرتون ادوپرفیوم هست؟؟؟

1394-06-28

سلام، طبعش مایل به سرده یا گرم ؟ چون اگه یه ذره هم گرم باشه نمیتونم ازش استفاده کنم...

1394-06-28

سلام به مدیریت محترم . اگه میشه به سوال من جواب بدین : طبع dunhill london مایل به خنکه یا گرم ؟ راستی . حوصله ام نمیشه بیشتر از 4_5 ساعت موندگاری داشته باشه به نظرتون این کار مناسبه؟

محصولات مرتبط
4,236,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه آلفرد دانهیل سیگنچر کالکشن عربین دیزرت ادوپرفیوم Alfred dunhill Signature Collection Arabian Desert EDP Men کد 16548 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
1,996,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه آلفرد دانهیل دیزایر فور من (دانهیل قرمز) ادوتویلت Alfred Dunhill Desire for a man (Red) EDT for Men کد 445 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
5,780,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه آلفرد دانهیل سیگنچر کالکشن موراکن آمبر ادوپرفیوم Alfred dunhill Signature Collection Moroccan Amber EDP Men کد 16547 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم