برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مردانه توس 1920 ادوپرفیوم Tous 1920 EDP For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه توس 1920 ادوپرفیوم Tous 1920 EDP For Men کد 14241 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه توس Tous 1920 EDP For Men 100 میل
نام تجاری:
3,033,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه توس Tous 1920 EDP For Men در گروه بویایی گرم و تند می باشد که میان آقایون این گروه بویایی طرفدار بسیاری دارد و مورد پسند بسیاری از آقایون می باشد. عطر توس مناسب برای فصول سرد می باشد و همچنین بسیار مناسب برای آقایون ورزشکار است رایحه غالب آن نیز زیره سیاه است.
ساختار رایحه عطر توس 1920 ادویه، چوب و مرکبات تشکیل داده است که هنگام اسپری کردن عطر روی نبضتان متوجه رایحه مطلوب عطر می شوید و خاصیت ادوپرفیوم این عطر مدل 1920 از برند توس باعث ماندگاری بیشتر عطر می شود و کمتر نیاز به استفاده مجدد عطر می شوید و مقرون به صرفه است.
ساختار رایحه عطر از سه نت تشکیل شده است که نت آغازی عطر توس هل، فلفل سیاه و ترنج و نت میانی زیره سیاه، یاسمین و چای و نت پایانی سدر، پاتچولی و عنبر می باشد.
عطر توس یکی دیگر از بهترین مدل های خود را وارد بازار کرده که مناسب برای آقایونی که به ظاهر خود اهمیت می دهند و دوست دارند در تمامی مجالس بدرخشند. عطر مشابه آن نیز عطر مردانه کارتیر Declaration است.
هدیه ای مناسب برای کسانی که دوسشان داریم تا خاطره ای خوب برای خود بسازیم.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن مردانه توس 1920 EDP دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن مردانه توس Tous 1920 EDP For Menرا با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
گرم و تلخ
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
هل، فلفل سیاه و ترنج
رایحه میانی
زیره سیاه، یاسمین و چای
رایحه پایه
سدر، پاتچولی و عنبر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم