برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن رز پالاس تایل استایل 003 زنانه Rose Palace tile style

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن رز پالاس تایل استایل 003 زنانه Rose Palace tile style کد 21011 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن رز پالاس تایل استایل 003 زنانه Rose Palace tile style ساخت کشور ایران است و برای استفاده زنان طراحی شده است و رایحه شیرین و دلپذیری دارد.

ادکلن رز پالاس زنانه از گروه بویایی گلی میوه ای است که در حجم های کوچک 30 میلی لیتری تولید می شود و می توان به عنوان یک عطر جیبی خوشبو از آن استفاده کرد.

نت های به کار رفته در عطر رز پالاس 003 بسیار متنوع است و بعد از اولین استفاده رایحه اولیه که احساس می شود از رز بلغاری، کوریان، هلو، یاس وپرتقال ماندارین است.

بعد از آن نت های میانی احساس می شوند که شامل میخک، رز، شکوفه پرتقال، میموزا و شبدر است. نت پایانی که ماندگاری بیشتری دارد شامل کهربا، چوب صندل،دانه تونکا، سیوت،Opoponax، وانیل و لبدانوم است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن رز پالاس تایل استایل دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن رز پالاس تایل استایل 003 زنانه Rose Palace tile style را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
30 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
رز بلغاری، کوریان، هلو، یاس وپرتقال ماندارین
رایحه میانی
میخک، رز، شکوفه پرتقال، میموزا و شبدر
رایحه پایه
کهربا، چوب صندل،دانه تونکا، سیوت،Opoponax، وانیل و لبدانوم
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم