برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه اسکلاره اکتیو ادوپرفیوم Sclaree Active EDP For Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه اسکلاره اکتیو ادوپرفیوم Sclaree Active EDP For Women کد 14966 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه اسکلاره اکتیو Sclaree Active EDP For Women 55 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه اسکلاره اکتیو ادوپرفیوم Sclaree Active EDP For Women ادکلن زنانه اکتیو با عطر و بوی شاداب خود ، جایگاه خاصی بین بانوان پیدا کرده ، بطوری که پس از استفاده مطمئنا از شما خواهند پرسید از کدام عطر استفاده می کنید ، پس اگر می خواهید در میان همه با عطری زیبا بدرخشید ما به شما عطر دلنشین اکتیو را معرفی می کنیم.
عطر اکتیو عصاره پر طراوت خود را از شکوفه ها و میوه ها و گل های زیبا و بسیار معطر گرفته است.
عطر و بوی خنک و شیرین ادکلن Active کاملا شگفت انگیز و جذاب بوده و با چهار فصل سال کاملا سازگار است. نت اول پر از رایحه ی برگ چای و شکوفه هلو می باشد که آغازی بسیار خارق العاده ای را به همراه دارد و سپس نت میانی با عطر بسیار دوست داشتنی پونه و مشک و ویستریا رایحه جادویی خود را رو نمایی می کند و در آخر نیز نت های سدر، عنبر و اوسمانتوس پایانی بی نظیر به عطر می بخشد.
علاوه بر عطر و بوی دل انگیز جای دارد به بطری عطر نیز اشاره کرد ،طرح بطری و شیشه عطر بسیار شیک و لوکس می باشد و کاملا خوش دست بوده و هنگام گرفتن با دست احساس راحتی خواهید کرد.
در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی عطر زنانه اسکلاره اکتیو را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی عطر زنانه اسکلاره Active دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر ارشاکو  عطر و ادکلن زنانه اسکلاره اکتیو ادوپرفیوم Sclaree Active EDP For Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین و خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
55 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
چهار فصل
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
برگ چای و شکوفه هلو
رایحه میانی
پونه، مشک و ویستریا
رایحه پایه
سدر، عنبر و اوسمانتوس
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
عطر و ادکلن زنانه اسکلاره کرفتی Sclaree Crafty EDP For Women عطر و ادکلن زنانه اسکلاره کرفتی Sclaree Crafty EDP For Women
پیشنهاد ویژه محدود
622,000 تومان 720,000 تومان
%14 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه اسکلاره کرفتی ادوپرفیوم Sclaree Crafty EDP For Women کد 14959 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم