برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه ریحانا ربل فلیور لاو آلویز ادوپرفیوم Rihanna Reb'l Fleur Love Always EDP For Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه ریحانا ربل فلیور لاو آلویز ادوپرفیوم Rihanna Reb'l Fleur Love Always EDP For Women کد 14896 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه ریحانا ربل فلیور لاو الویز Rihanna Reb'l Fleur Love Always For Women 100 میل
نام تجاری:
3,282,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه ریحانا ربل فلیور لاو آلویز ادوپرفیوم Rihanna Reb'l Fleur Love Always EDP For Women عطر جدید و بسیار پرفروش و پرطرفدار ربل فلیور لاو الویز همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید بسیار تحریک کننده و زنانه است.
عطر زنانه Reb'l Fleur Love Always رایحه ای جسورانه داشته که واقعا به یاد ماندنی است که پس از استفاده در ذهن خود و اطرافیان باقی خواهد ماند. عطر پررمز و رازآلود ریحانا ربل تمام قدرت را درون خود نهفته کرده است ، که تمام راز در ترکیب رایحه نارگیل و وانیل که بر سایر رایحه غلبه داشته پنهان شده است. طبع شیرین و میوه ای عطر Reb'l کل روزهای سرد سال را برای شما عزیزان رمانتیک خواهد ساخت رایحه غالب آن نیز وانیل می باشد.
در ادکلن خوش عطر و بوی Reb'l Fleur Love Always از میوه های خوشمزه و رسیده ای مانند هلو و انواع توت های قرمز و ... و گل های مجللی مثل بنفشه ، گل بامیه و گل مریم استفاده شده که بوی زندگی در جزیره سر سبز و شرجی را می دهد.
نت های اول عطر ریحانا ربل فلیور لاو الویز با رایحه هایی از میوه های خوش آب و رنگ از آلو و انواع توت های قرمز و هلو آغاز می شود و سپس به طرز استادانه ای با طراوت آب نارگیل و گل های نفیسی چون بنفشه و گل بامیه و گل مریم آمیخته شده و در نهایت با گذشت زمان جای خود را به نت های پایانی مشک و وانیل و کهربا و نعناع هندی می دهند که تعادل را کاملا برقرار می کند.
بطری عطر زیبای Rihanna Reb'l Fleur Love Always به شکل پاشنه وارونه می باشد و یک طرح روبان مشکی پیچ خورده در قسمت بیرونی بطری پیچیده شده و بالای بطری یک کلاه مشکی مات با دو حلقه زیبا کار شده است.
رایحه عطر زنانه خوشبو ریحانا Reb'l Fleur Love Always مشابه رایحه عطر و ادکلن زنانه ریحانا ربل فلور Rihanna Reb'l Fleur for women است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه ریحانا ربل فلیور لاو الویز دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه ریحانا ربل فلیور لاو آلویز ادوپرفیوم Rihanna Reb'l Fleur Love Always EDP For Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
ادکلن ریحانا رژ لاو زنانه  Rogue Love By Rihanna for women ادکلن ریحانا رژ لاو زنانه  Rogue Love By Rihanna for women
پیشنهاد ویژه محدود
2,088,000 تومان 2,188,000 تومان
%5 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه ریحانا رژ لاو ادو پرفیوم Rihanna Rogue Love EDP for women کد 9644 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم