برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه الی ساب گرل آو نو ادوپرفیوم Elie Saab Girl of Now

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه الی ساب گرل آو نو ادوپرفیوم Elie Saab Girl of Now کد 14233 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه الی ساب گرل آو نو Elie Saab Girl of Now EDP for Women 90 میل
نام تجاری:
4,589,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه الی ساب گرل آو نو ادوپرفیوم Elie Saab Girl of Now EDP for Women عطر شیرین و گلدار که از سال 2014 نام گرفته است عطر الی ساب ستاره ای جدید از خانه مد که در میان زنان برجسته و موفق در سراسر جهان جایگاه خاصی را به خود اختصاص داده است. عطر الی ساب الهام گرفته از خانه مد است که در مهمانی ها و جشن ها می توانید با این عطر از برند الی ساب بدرخشید.
الی ساب در مجموعه رایحه شیرین و گرم می باشد که مناسب برای فصول سرد و مخصوص خانم های ورزشکار می باشد.بطری الی ساب شکل اصلی عطر را حفظ می کند که اکثرا به رنگ طلایی می باشد و یک گل طلایی مخملی در بالای آن تزئین شده است که زیبایی عطر را چند برابر می کند.
عطر elie saab خاصیت ادوپرفیوم دارد که این خاصیت باعث ماندگاری بیشتر رایحه عطر می شود بنابراین استفاده مکرر از عطر را کمتر و در نتیجه کمتر نیاز به خرید مجدد عطر می شوید پس بسیار با صرفه تر می باشد.
ساختار رایحه عطر الی ساب گیاهان معطر و گل می باشد و این عطر Girl of now از برند الی ساب از نت آغازی پسته،آناناس، ماندارین، گابی و نت میانی یاسمن، ایلانگ ایلانگ، شکوفه پرتقال و بادام تلخ و نت پایانی ریشه زنبق، وانیل و نعنا هندی می باشد.
با اولین اسپری از عطر الی ساب متوجه رایحه مطلوب عطر می شوید که حس خوب و آرامش بخشی را به شما هدیه می دهد. عطر elie saab می تواند بهترین گزینه برای هدیه دادن به کسانی که دوسشان داریم باشد تا خاطره ای شیرین را برای خود به ارمغان بیاورید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن زنانه الی ساب Girl of Now EDP دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه الی ساب گرل آو نو ادوپرفیوم Elie Saab Girl of Now EDP for Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر و ادکلن زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
90 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
پسته ، آناناس ، ماندارین ، گلابی
رایحه میانی
یاسمن ، ایلانگ ایلانگ ، شکوفه پرتقال ، بادام تلخ
رایحه پایه
ریشه زنبق، وانیل، نعنا هندی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
عطر زنانه الی ساب له پرفیوم ریسورت کالکشن 2017 کالکشن ادوتویلت Elie Saab Le Parfum Resort Collection 2017 Collection EDT عطر زنانه الی ساب له پرفیوم ریسورت کالکشن 2017 کالکشن ادوتویلت Elie Saab Le Parfum Resort Collection 2017 Collection EDT
پیشنهاد ویژه محدود
4,846,000 تومان 4,946,000 تومان
%2 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر زنانه الی ساب له پرفیوم ریسورت کالکشن 2017 کالکشن ادوتویلت Elie Saab Le Parfum Resort Collection 2017 Collection EDT کد 11549 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم