برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن لانکوم لا ویه است بله فلورال زنانه ادوتویلت اصل Lancome La Vie Est Belle Florale

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن لانکوم لا ویه است بله فلورال زنانه ادوتویلت اصل Lancome La Vie Est Belle Florale کد 11631 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • ادکلن زنانه لانکوم لا وی است بله فلورال ادو تویلت Lancome La Vie Est Belle Florale Eau De Toilette For Women 100 میل
  • ادکلن زنانه لانکوم لا وی است بله فلورال ادو تویلت Lancome La Vie Est Belle Florale Eau De Toilette For Women 3 میل
نام تجاری:
8,247,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(6 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن لانکوم لا ویه است بله فلورال زنانه ادوتویلت اصل Lancome La Vie Est Belle Florale از کالکشن Collections LA VIE EST BELLE و محصول کشور فرانسه، یکی از پر فروش ترین عطر های برند مشهور لانکوم از کلکسیون لا وی اِست بله است که در سال 2014 طراحی و روانه ی بازار جهانی شد.طراحی عطر لا وی فلورال توسط دو تن از برجسته ترین عطرسازان جهان به نام های آنه فیلیپو و دومینیک روپیون برای بانوان صورت گرفته است.
اگر به دنبال عطری وانیلی و گلی از یک برند معتبر جهانی هستید که کیفیت، ماندگاری و پخش بوی خوبی نیز داشته باشد، ادکلن لانکوم لاویه است بل فلورال زنانه ادوتویلت اصل  انتخابی شایسته برای شما خواهد بود که با حجم 100 میلی لیتری عرضه شده است و تا مدت ها می تواند عطر محبوب و دلخواه شما باشد و شما را از خرید عطر جدید بی نیاز گرداند.

نت های غالب  ادکلن لانکوم لا ویه است بله فلورال زنانه ادوتویلت اصل از گل، نت های پودری و میوه تشکیل شده است که رایحه ای شیرین مناسب استفاده روزانه را ایجاد می کند.

عطر لانکوم لا ویه است بله فلورال زنانه  اصل  با همان پلتفرم خاص ادکلن های زنانه کلکسیون لا وی اِست بله عرضه شده است و یک روبان سپید رنگ به شکل گل مانند دستمال گردنی زیبا حول درپوش بطری پیچیده شده است. عطر فلورال رایحه ای خنک و شیرین دارد و برای استفاده در روزهای گرم و طولانی تابستان و اوایل پاییز پیشنهاد می شود.
ساختار رایحه از میوه ها، ادویه جات، گل ها و گیاهان معطر تهیه شده است. نت آغازین از عصاره ی 
گل ماگنولیا و بادام گرفته شده است که با نخستین اسپری از لا وی فلورال بر روی پوست، ذهن و روح شما را مسحور رایحه ی دلپذیر و مطبوع خود خواهد کرد. پس از اندک زمانی رایحه ی نت میانی جایگزین عطر اولیه می شود. نت میانی ترکیبی گیاهی دارد و از رایحه ی خوش گل زنبق، گل‌های سفید و گیاه پاتچولی تهیه شده است که حسی سرشار از طراوت و شمیم خنک نسیم را برای شما به ارمغان می آورد. در نهایت رایحه ی معطر وانیل، پرالین، دانه‌ی تونکا و شکر، هرم بویایی فلورال را کامل می کنند. استشمام این نت ها سبب تقویت اعتماد به نفس و رفع استرس می شود. لطفا نظرات خود را درباره عطر فلورال ثبت نمایید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

در ویدیو زیر آنباکسینگ  عطر و ادکلن لانکوم لا ویه است بله فلورال زنانه ادوتویلت اصل را مشاهده می کنید.

رایحه مشابه با عطر و ادکلن لانکوم لاویه است بله (بل) زنانه اصل Lancome La Vie Est Belle را می توانید با عطر   لانکوم لا ویه است بل فلورال زنانه اصل تجربه کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن زنانه لانکوم لاویست بل La Vie Est Belle Florale دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی عطر ارشاکو عطر و ادکلن لانکوم لا ویه است بله فلورال زنانه ادوتویلت اصل Lancome La Vie Est Belle Florale را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
گل ماگنولیا، بادام
رایحه میانی
گل زنبق، گل‌های سفید، گیاه پاتچولی
رایحه پایه
شکر، پرالین، دانه‌ی تونکا، وانیل
سایر مشخصات
محصول سال 2014 کشور فرانسه
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-05-25

وقت به خیر. من فکر کنم که شما رایحه ها و سال تولید این عطر رو با لاوی ایست بله (نسخه ادوتویلت) اشتباه گرفته اید. رایحه اصلی لا ویه است بله لئو د تویلت فلورالل هست اینه: اسانس اولیه : ترنج , برگ و جوانه انگور فرنگی , فریزیا , فلفل صورتی اسانس میانی : بنفشه , رز , گل ابریشم , مگنولیا , گل اوسمانتوس , یاس , شکوفه پرتقال اسانس پایه : زنبق , مشک , چوب عنبر , نعناع هندی

پیشنهاد ها
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم