برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه انجل شلیسر سو اسنشیال ادوتویلت Angel Schlesser So Essential EDT for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه انجل شلیسر سو اسنشیال ادوتویلت Angel Schlesser So Essential EDT for women کد 1064 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه انجل شلسر سو اسنشالAngel Schlesser So Essential for women  100 میل
نام تجاری:
3,226,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه انجل شلیسر سو اسنشیال ادوتویلت Angel Schlesser So Essential EDT for women محصول کمپانی اسپانیایی انجل شلیسر است که توسط عطار مشهور الیزابت ویدال در سال 2011 تولید و عرضه شد.
عطر زنانه انجل شلیسر سو اسنشیال با رایحه ی ملایم و شیرین مناسب فصل های زیبای بهار و تابستان است. Angel Schlesser So Essential for women ترکیبی از رایحه های زیر است :
رایحه اولیه : ماندارین – کیوی – انار
رایحه میانی : گل رز – نخود فرنگی شیرین – شلیل
رایحه پایه : مشک – نعناع هندی
رایحه غالب عطر و ادکلن زنانه سو اسنشیال رایحه های شیرین و میوه ای ست. رایحه های شیرین به همراه میوه های دلپذیر ( از جمله گلابی، سیب، توت فرنگی، انار، انبه) عطر های با طراوت درخشانی را ایجاد می کنند.
ساختار اصلی ادو تویلت زنانه Angel Schlesser گل نخود شیرین است.گل نخود شیرین یا Sweet Pea گیاهی برای منطقه مدیترانه است و بسیار رمانتیک و دارای رایحه شیرین گلی است.
الیزابت ویدال عطر جذاب So Essential را در گروه بویایی چایپر میوه ای قرار داده است. گروه چایپر شامل  گلسنگ، گل لادن، نعناع هندی و ترنج می شود که اغلب رایحه ای تند و گرم دارند.
ترکیبات گروه چایپر با رایحه میوه ای هماهنگ و جذاب است در این زیر گروه از میوه های مختلفی استفاده می‌کنند که حس طبیعی و مدیترانه ای عطرها را تکمیل تر می کند. عطر‌های این گروه اغلب زنانه هستند و رایحه گرم و شیرین دارند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ادوتویلت زنانه انجل شلیسر So Essential دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه انجل شلیسر سو اسنشیال ادوتویلت Angel Schlesser So Essential EDT for women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر و ادکلن زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
ملایم, شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
فصل بهار و تابستان
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
ماندارین – کیوی – انار
رایحه میانی
گل رز – نخود فرنگی شیرین – شلیل
رایحه پایه
مشک – نعناع هندی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم