برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر زنانه الیزابت تیلور ویولت ایز ادوپرفیوم Violet Eyes Elizabeth Taylor for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر زنانه الیزابت تیلور ویولت ایز ادوپرفیوم Violet Eyes Elizabeth Taylor for women کد 8904 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه الیزابت تیلور ویولت ایز ادوپرفیوم Violet Eyes Elizabeth Taylor for women 50 میل
  • عطر زنانه الیزابت تیلور ویولت ایز ادوپرفیوم Violet Eyes Elizabeth Taylor for women 100 میل
نام تجاری:
3,061,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر زنانه الیزابت تیلور ویولت ایز ادوپرفیوم Violet Eyes Elizabeth Taylor for women در سال 2010 معرفی شد. عطر ویولت فوق العاده نفسانی، اغواگر، زنانه و شهوت انگیز است که مورد علاقه تقریبا تمامی زنان است. شور و هیجان و شیطنت یک زن را می توانید در حسی که پس از اسپری کردن عطر Violet Eyes Elizabeth Taylor ایجاد می شود ، درک کنید. ظاهر زیبا و قیمت مناسب، با ویژگی ماندگاری متوسط از نقاط مثبتی است که عطر الیزابت تیلور دارد. می دانید که الیزابت تیلور از افرادی مشهور و برجسته است که دارای هواداران فراوانی است. او با طراحی و معرفی عطرهای ناب و بی نظیر شهرتی دوچندان پیدا کرده است .

Peach

JasmineRose

Virginia CedarAmberPeony

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه الیزابت تیلور ویولت ایز ادوپرفیوم Violet Eyes Elizabeth Taylor for women دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  عطر زنانه الیزابت تیلور ویولت ایز ادوپرفیوم Violet Eyes Elizabeth Taylor for women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
ملایم و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
50 و 100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
نمام ساعات
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
هلو



رایحه میانی
یاس - رز
رایحه پایه
سدر ویرجینیا - کهربا - گل صد تومانی
نوع سفارش
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
عطر زنانه الیزابت تیلور برالینتوایت دیموند ادوتویلت Brilliant White Diamonds Elizabeth Taylor for women عطر زنانه الیزابت تیلور برالینتوایت دیموند ادوتویلت Brilliant White Diamonds Elizabeth Taylor for women
پیشنهاد ویژه محدود
4,352,000 تومان 4,523,000 تومان
%4 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه الیزابت تیلور برالینت وایت دیموند ادوتویلت Brilliant White Diamonds Elizabeth Taylor for women کد 8895 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
1,833,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر زنانه الیزابت تیلور اسپارکلینگ وایت دیاموندز ادوتویلت Sparkling White Diamonds Elizabeth Taylor for women کد 8903 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم