برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر مردانه ارمن گیلدو زیگنا آکوا دی برگاموتو ادوتویلت Ermenegildo Zegna Acqua Di Bergamotto EDT

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر مردانه ارمن گیلدو زیگنا آکوا دی برگاموتو ادوتویلت Ermenegildo Zegna Acqua Di Bergamotto EDT کد 8058 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه ارمن گیلدو زیگنا آکوا دی برگاموتو ادوتویلت Ermenegildo Zegna Acqua Di Bergamotto EDT 100 میل
نام تجاری:
5,601,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(4 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر مردانه ارمن گیلدو زیگنا آکوا دی برگاموتو ادوتویلت Ermenegildo Zegna Acqua Di Bergamotto EDT در سال 2015 در مجموعه عطر Essenze by Ermenegildo Zegna برای آقایان معرفی شد. عطری بسیار لوکس و خاص است که مناسب آقایا سخت پسند و شیک پوش است. بوی خوشایند و ماندگار و بینظیر عطر آکوا دی از بهترین رایحه هایی است که تاکنون شنیده اید. پیشنهاد می شود حداقل یک بار اسپری کنید تا معجزه بوی عطر را که از رایحه های ایتالیایی است را درک کنید. عطر مردانه آکوا دی در بطری شفاف و زیبایی طراحی شده است و می تواند یک هدیه ارزشمند محسوب شود. شما می توانید با بهترین قیمت بهترین عطرها را بخرید و لذت ببرید. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه ارمن گیلدو زیگنا آکوا دی برگاموتو ادوتویلت Ermenegildo Zegna Acqua Di Bergamotto EDT دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  عطر مردانه ارمن گیلدو زیگنا آکوا دی برگاموتو ادوتویلت Ermenegildo Zegna Acqua Di Bergamotto EDT  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
شیرین و ملایم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-10-05

عطری خنک - تازه - تلخ - کمی شیرین و کمی ترش از روایح مرکبات و بخصوص ترنج با مخلوطی از روایح دریایی که خیلی با نشاط و انرژی زاست ، منتهی روایح دریایی در این عطر بسیار با کیفیت تر از خیلی عطرای دیزاینری و حتی برخی برندهای نیشه . در شروع با اولین اسپریها از این عطر بویی خنک - شاد و تلخ از ترنج و پوست ترنج همراه با کمی روایح دریایی با کمی تلخی و شیرینی از روایح گلها و مقدار کمی عطر مرکبات نیمه ترش و شیرین آغاز میشه و به تدریج بعداز یک الی دو ساعت روایح مرکبات کمی ضعیفتر میشه و بوی روایح دریایی و گلها مشخصتر شده و ترنج همچنان بستر اصلیه عطره . بتدریج عطر با همین تم و نتها و تغییر کمی در آکورد ترنج و مرکبات و روایح گلها ادامه پیدا میکنه و روایح دریایی همچنان با بویی مشخص ولی ضعیفتر ازقبل وجود دارن و کم کم عطر با همین بو به نتهای پایانی نزدیک میشه و ترنج در کلِ نتها وجود داره که حرف اول و آخر هم با همین ترکیبات ترنج و روایح آکواتیک شروع و پایان میشه . بویی خنک - تلخ - ترش و کمی شیرین و خوشبو اختصاصی برای روزهای گرم و ترجیحاً تابستان - بهار و پاییز . رایحه : 8 از 10 - نتهای ابتدایی (خنک و تلخ و کمی ترش) . رایحه : 5 از 10 - نتهای میانی (خنک - تلخ - کمی سبز و کمی شیرین) . رایحه : 7 از 10 - نتهای انتهایی (معتدل - ملایم - تلخ و کمی ترش) . پخش بو : 5 از 10 - خوب رو به متوسط حدود 1.5 الی 2 ساعت در کل . ماندگاری : 7 از 10 - خوب حدود 3 الی 4 ساعت روی پوست نیمه چرب و 5 الی 6 ساعت روی لباس کتان . ارزش خرید : 7 از 10 برای 100 میل . تست شده با سمپل اوریجینال : A35 - یک و نیم میل - در مجموع 2 بار با هشت پاف که حدود یک میل هست تست گرفته شده . موفق و شاد باشید .

1395-07-12

درود 1 الی 2 میل

1395-07-12

سلام، حجم سمپل ها چند میل است؟

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم