برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر مردانه بابی جونز ادوتویلت Bobby Jones By Bobby Jones For Men edt

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر مردانه بابی جونز ادوتویلت Bobby Jones By Bobby Jones For Men edt کد 7806 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه بابی جونز ادوتویلت Bobby Jones By Bobby Jones For Men edt 75 میل
نام تجاری:
40,264,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر مردانه بابی جونز ادوتویلت Bobby Jones By Bobby Jones For Men edt یک عطر مردانه با نت های سبز و میوه ای است که خنکی خوشایندی دارد به محض اسپری عطر بابی جونز بر پوست خود حس شادابی و نشاط خواهید داشت و بوی خوب رایحه چوب ها و مرکبات به سرعت تمام فضای اطراف شما را پر می کند. ماندگار خوب عطر بابی جونز همچون شخصیت بابی جونز در خاطره ها ماندگار است . همانطور که میدانید بابی جونز یک ورزشکار محبوب و مشهور است و برند بابی جونز با نام این ورزشکار محبوب تاسیس شده است و عطر بابی که اولی عطر او نیز می باشد برای مردان طراحی شده است و یکی از پرفروش ترین و بهرتین عطرهای مردانه به شمار می آید. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه بابی جونز ادوتویلت Bobby Jones By Bobby Jones For Men edt دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  عطر مردانه بابی جونز ادوتویلت Bobby Jones By Bobby Jones For Men edt را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
خنگ و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
75 و 100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
تمام ساعات
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-05-28

یک ادکلن بی عیب و نقص و فوق العاده اولین بار من این ادکلن رو سال 1380 به قیمت 17هزار تومان خریدم و تا ده سال این ادکلن من بود منتهی دیگه بعلت افزایش قابل توجه این عطر امکان تهیه نبود ولی کسانیکه علاقمند رایحه خنک و بی نظیر هستن پیشنهاد میکنم

1397-09-28

درود چون فرمودید از موارد داخل بازار ایران بخوایم معرفی کنید عطری که شباهتش زیاد باشه نیست اما ساختار رایحه این عطر چوبی هست و رایحه غالبش سرو هست عطر هایی مثل لالیک مشکی و لالیک انکر نویر اسپرت کمی شباهت دارد. موفق باشید

1397-09-13

این رایحه را بسیار دوست دارم. در میان ادکلن های موجود در بازار، کدامیک مشابه آن است ؟ باتشکر

Ali meshki 1399-05-28

ادکلن فندی آکوا آبی

1397-07-25

درود قیمت صحیح است . این عطر دیگر جزو عطر های کلکسیونی محسوب می شود و در ایران وجود ندارد همانطور هم که اعلام شده است در صورت سفارش از خارج از کشور باید خریداری و به مشتری تحویل داده شود. موفق باشید

1397-07-25

قیمت به نظر اشکال دارد

محصولات مرتبط
2,702,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه امانوئل اونگارو آپریشن وایلد ارنج ادوتویلت Emanuel Ungaro Apparition Orange Wild edt for men کد 17 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم