برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مردانه لوئوه (لووه) 7 آنونیمو ادوپرفیوم Loewe 7 Anonimo edp for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه لوئوه (لووه) 7 آنونیمو ادوپرفیوم Loewe 7 Anonimo edp for men کد 7428 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه لوئو 7 آنونیمو ادوپرفیوم Loewe 7 Anonimo for men edp 100 میل
نام تجاری:
5,127,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(9 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه لوئوه (لووه) 7 آنونیمو ادوپرفیوم Loewe 7 Anonimo edp for men در سال 2016 معرفی ده است.

یک عطر فوق العاده هیجان انگیز و بی نقص است. تلخی ملایم و گرمی که با رایحه چرم و عود تلفیق شده است مسحور کننده است.

بعد از اسپری کردن به طور ملایم و به آرامی تمام فضای اطرافتان را پر می کند. . پس از اسپری کردن لووه Loewe 7 Anonimo بوی فلفل صورتی و بخار معطر را استشمام خواهید کرد.

این ترکیب تند و گرم، انرژی و هیجان را با خودش به ارمغان می‌آورد. پس از مدتی نت‌های میانی با وجود چرم، صمغ بنزویین و علف وتیور جایگزین نت‌های آغازی خواهند شد. این نت‌های طبیعی و گیاهی شادابی و انرژی را در شما ایجاد می‌کنند.

با گذشت مدت‌زمانی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از گل لادن و چوب صندل ساخته می‌شوند.

در ویدیو زیر نمایش ظاهری عطر مردانه لوئوه 7 آنونیمو را مشاهده می کنید :

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو  عطر و ادکلن مردانه لوئوه (لووه) 7 آنونیمو ادوپرفیوم Loewe 7 Anonimo edp for men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
تلخ
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
غلظت عطر
ادو پرفیوم
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-06-24

بعد از چند سال استفاده از این عطر ، هنوز معتقد هستم که یکی از بهترین عطرهای برند Loewe هست ، پخش و ماندگاری قابل قبول و بوی خوبی داره ،
ارزش خرید با ارز آزاد 8 از 10 برای خارجیها - و با ریال پر زحمت ایرانی که بسختی پس انداز شده 2 از 10 شاید ، چون در این مدت ارزش هر 12 ریال شده معادل یک عدد پشگل گوسفند که شده کیلویی 12000 ریال و یک پشگل یک گرمی با 12 سکه یک ریال ایرانی معاوضه میشود ، چه مملکت داغونی شده ! ، چه وقت اوضاع درست میشه ؟

1396-10-16

عطری خوشبو بر پایۀ چرم (Leather Base) که واقعاً چرم در این عطر نقش اصلی رو ایفا میکنه که با کمک ترکیبات دیگه آکوردهای مختلف شیرین - تلخ و حتی کمی ترش بوجود میاد . در ابتدا با روایحی از چرم - بخور - وتیور - فلفل صورتیه شیرین و کمی تند - کمی بنزوئین ترش مانند و کمی صندل شروع میشه که بویی شیرین - خامه ای چوبی و کمی چرمیه تلخ بوجود میاد که پخش بویی خوب و آشکار رو به نمایش میگذاره و تقریباً بوی منحصر بفردی داره . کم کم پس از حدود 1.5 الی 2 ساعت عطر بازتر میشه و بویی چوبیتر - کمی ملایمتر و مقداری خنکتر و تلختر تشکیل میشه که یه ترشیه کمی هم بمشام میرسه که میتونه حاصل وتیور - بنزوئین - چرم و مقداری لادن باشه و تا 1.5 الی 2 ساعت دیگه با همین تم بویایی که چوبیه معتدل - چرمی و تلخ و کمی ترش هست ادامه پیدا میکنه که یه مقدار کمی هم شیرینیه ملایمی حس میشه . در انتها روایحه پایدارتر مثل چرم - چوبها بخصوص وتیور (خس خس) - گل لادن (لابدانوم) - کمی صندل و کمی بنزوئین بر جا میمونن و بویی چرمی - چوبی و تلخ و کمی ترش که سنگینی کفۀ ترازوی اون بسمت چوبی تلخ هست کل محتوای باقیموندۀ عطرو شامل میشه و به همین ترتیب تا دو - سه ساعت دیگه با پخش بویی کمتر به انتها میرسه و یواش یواش محو میشه . این عطرو لایق تست با چند عطر دیگه با همین تم و یا متفاوت تر دونستم که به این شرح هستند : دیور هوم پرفیوم مردانه Dior Homme Parfum : شیرینتر - گُلی تر : با کیفیتی همتراز و پخش بویی کمتر و ماندگاریه بیشتر . جووی پرایوت لیبل Jovoy Paris Private Label : تلخ و تلختر - چرمی تر - بخوری تر : با کیفیتی بیشتر و پخش بوی کمتر و ماندگاریه نزدیک . والنتینو اومو مردانه Valentino Uomo : شیرینتر - خوراکی و کمی مرکباتی تر : با کیفیتی همتراز و پخش بوی نزدیک و ماندگاریه کمتر . جووی سایکودلیک Jovoy Paris Psychedelique : کمی شیرینتر - گُلی تر و مقداری مرکباتی تر ، در ابتدا کیفیتی نازلتر و پس از دو ساعت کیفیتی همتراز و پخش بو و ماندگاریه کمتر . Loewe 7 Anonimo - EDP 100 mil for Men - تست و نظر شخصی : رایحه : 8 از 10 - روایح ابتدایی : شیرین و تلخ - چوبی چرمی بخوری . رایحه : 9 از 10 - روایح میانی : تلخ و کمی شیرین و مقدارخیلی کمی ترش - چوبی چرمی و کمی صمغی . رایحه : 10 از 10 - روایح انتهایی : تلخ و کمی ملس - چوبی و کمی چرمی . پخش بو : 8 از 10 - خوب حدود 2 الی 3 ساعت تا شعاع 1.5 الی 2 متری از روی پوست نیمه چرب . ماندگاری : 8 از 10 - خوب حدود 5 الی 6 ساعت روی پوست نیمه چرب و 12 الی 14 ساعت روی لباس و کاپشن کتان بطور محسوس . ارزش خرید : 8 از 10 - برای 100 میل . تست شده با نسخۀ اوریجینال : 7274 - 2017/10/01 . موفق و شاد باشید .

محصولات مرتبط
7,587,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه لوئوه ان بالکن سوبره ال پاسئو دل پرادو Loewe Un balcon sobre el paseo del Prado EDP Men کد 10930 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم