برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه امرداد بلو بلودد ویکتورس ادو پرفیوم amordad blue blooded Victress for women edp

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه امرداد بلو بلودد ویکتورس ادو پرفیوم amordad blue blooded Victress for women edp کد 7265 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه امرداد بلو بلودد ویکتورس ادو پرفیوم amordad blue blooded Victress for women edp 95 میل
نام تجاری:
5,180,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر زنانه امرداد بلو بلودد ویکتورس ادو پرفیوم amordad blue blooded Victress for women EDP در سال 2015 طراحی شد. جزء مجموعه عطرهای بلو بلودد است که در واقع این مجموعه  به عطرهای اشرافی و اشراف زاده معروف هستند. رایحه ای خاص و گرم مخصوص بانوان با طبع گرم که پر از شور و هیجان هستند و عطر ویکتورس بعد از استفاده گرما و انرژی و هیجانی مضاعف به شما می دهد.
عطر Victress  بسیار اغوا کننده و شهوت انگیز است . رایحه گرمی که از گل های سفید، مشک ، و ادویه جات گرم و تند گرفته شده است ویژگی بارز و شاخص ادکلن ویکتورس است.
امرداد از سه نت تشکیل شده است که شاما نت اولیه هل و فلفل و کندر و نت میانی گل رز و یاسمن و نت پایانی مشک و عنبر می باشد.
بطری زیبا و لوکس به رنک طلایی و شبیه شمش طلا با درخشش خیره کننده که لوگوی امرداد بر روی درپوش و کنار بطری عطر به صورت برجسته دیده می شود. اگر شما هنوز  هم در انتخاب عطر مردد هستید با اطمینان عطر amordad blue blooded Victress را انتخاب کنید 
قبل از این که یک عطر الکلی در شیشه بسته بندی و به بازار ارایه شود، باید مدتی نگهداری شود و این زمان به خاطر آن است که اگر چربی و یا نوعی از مواد اولیه در عطر وجود داشته باشد، رسوب داده و جدا شود.
این زمان دو ماه به طول می انجامد. عطرهای الکلی بهتر است در ظروف شیشه ای نگهداری شوند و از ورود هوا و نور در آنها جلوگیری شود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه امرداد بلو بلودد ویکتورس ادو پرفیوم amordad blue blooded Victress for women EDP دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر زنانه امرداد بلو بلودد ویکتورس ادو پرفیوم amordad blue blooded Victress for women EDP  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
95 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
هل .فلفل.کندر
رایحه میانی
گل رز، یاسمن
رایحه پایه
مشک و عنبر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم