برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه استیو مکوئین اکستریم Steve Mcqueen extrem EDP for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه استیو مکوئین اکستریم Steve Mcqueen extrem EDP for men کد 7130 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه استیو مک کوین اکستریم ادو پرفیوم steve mcqueen extrem edp 100 میل
نام تجاری:
12,700,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه استیو مکوئین اکستریم steve mcqueen extrem در سال 2012 طراحی شد. یکی دیگر از شاهکارهای مکوئین است که برای آقایان طراحی شده است. رایحه پایه عطر مک کویین اکستریم از وانیل سدر و مشک است که باعث شده بوی دل انگیز عطر extrem از خاطر شما پاک نشود.
رایحه گرم و تند عطر extrem در تمام ساعات شبانه روز دارای همان کیفیت عالی می باشد و پیشنهاد می شود که عطر extrem را در روزهای سرد سال استفاده نمایید تا به معجزه بوی خوش مشک پی ببرید که چگونه در عطر اکستریم  پنهان شده است.
اکستریم در رایحه اولیه با انار و تمشک آغاز می شود،در رایحه میانی به چوب گایاک، گل یاس و زنبق می رسد و در انتها به مشک، نعناع هندی، سدر و وانیل ختم می شود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن مردانه استیو مکوئین اکستریم steve mcqueen extrem for men دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو  عطر و ادکلن مردانه استیو مکوئین اکستریم steve mcqueen extrem for men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
گرم و تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
انار، تمشک، میخک، دارچین و فلفل صورتی
رایحه میانی
چوب گایاک، گل یاس و زنبق
رایحه پایه
مشک، نعناع هندی، سدر و وانیل
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-07-26

غلظت عطرش از نوع ادوپرفیوم هست ولی بنظرم یه خرده از این غلظت ، متفاوت تر باشه و تلخی عطر کمی بیستر حس میشه و من فکر میکردم بوش ملایم تر باشه

1396-07-16

این عطر فوق العاده است.بوی خاص و دوست داشتنی ای داره‌‌‌‌.پخش بو و ماندگاری خیلی زیادی داره .پیشنهاد میکنم تجربه ی استفاده ی این عطر خوشبو رو از دست ندین.

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم