برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه استندهال روژ دیوین Stendhal Rouge Divin EDP For Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه استندهال روژ دیوین Stendhal Rouge Divin EDP For Women کد 7128 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه استندهال روژ دیوین ادو پرفیوم stendhal rouge divin for women edp 90 میل
نام تجاری:
5,013,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه استندهال روژ دیوین Stendhal Rouge Divin EDP For Women با نوع رایحه شرقی، گل، خوراکی، طبیعت، تند، شیرین، گرم مناسب بانوان است که در سال 2015 توسط Violaine Collas طراحی و روانه بازار شد.
رایحه غالب عطر زنانه استندهال ترکیب بی نظیر مرکبات، گل، میوه، گیاهان معطر، ادویه، وانیل، چوب می باشد که عطر روژ دیوین فرانسوی را بسیار محبوب ساخته است. شیشه عطر به رنگ قرمز است که نشاندهنده انرژی و گرمایی است که در عطر rouge divin نهفته است. بانوانی که به عطرهای فرانسوی خاص علاقه مند هستند عطر زنانه روژ دیوین می تواند یکی از بهترین ها به شمار بیاید. رایحه پایه در ادکلن rouge divin وانیل، سدر و نعنا می باشد که به دلیل خاصیت آرامش بخشی این عصاره ها در بسیاری از عطرها کاربرد دارند. رایحه میانی عبارتست از عصاره دلپذیر دارچین، آلوی سیاه و گل آفتاب‌گردان و نت های پایانی شامل ترکیباتی چون وانیل، گیاه پاتچولی و چوب سدر می باشد. بهتر است عطر rouge divin را در فصول سرد سال و به ویژه در ساعات شب استفاده کنید تا بهتری نتیجه بگیرید. 
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه استندهال روژ دیوین ادو پرفیوم stendhal rouge divin for women edp دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو  عطر زنانه استندهال روژ دیوین ادو پرفیوم stendhal rouge divin for women edp را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین و گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
90 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
پرتقال، سیب و گل فریزیا
رایحه میانی
دارچین، آلوی سیاه و گل آفتاب‌گردان
رایحه پایه
وانیل، گیاه پاتچولی و چوب سدر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم