برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه پن هالیگنز بیولیا ادو تویلت penhaligons bayolea EDT for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه پن هالیگنز بیولیا ادو تویلت penhaligons bayolea EDT for men کد 6994 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه پن هالیگنز بیولیا ادو تویلت  penhaligons bayolea for men edt 100 میل
نام تجاری:
17,446,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه پن هالیگنز بیولیا ادو تویلت penhaligons bayolea EDT for men از دیگر محصولات مشهور پن هالیگنز است. بسیار مناسب برای مجامع عمومی و مهمانی هایی است که برای درخشیدن شما اهمیت دارد. آقایانی که روزهای گرم ساعت ها مجبورند در جلسات کاری مهم حضور داشته باشند و دوس دارند بوی خوش عطر مورد علاقه شان همواره در طول روز بدون زنندگی همراهشان باشد، قطعا با استفاه فقط یک بار از عطر penhaligons bayolea دلیل محبوبیت عطر بیولیا رو درک می کنند. رایحه ملایم و تلخ عطر penhaligons bayolea که مورد علاقه اکثر آقایان جوان است، حاصل ترکیب مرکبات معطری است که هنرمندانه انتخاب شده اند. ماندگار خوب عطر  penhaligons bayolea خصوصیت بارز آن است. عطر penhaligons bayolea در سال 2014 تولید شده است و یکی از بهترین محصولات عطر انگلستان به شمار می آید. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه پن هالیگنز bayolea دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن مردانه پن هالیگنز بیولیا ادو تویلت penhaligons bayolea EDT for men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
ملایم و تلخ
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
غلظت عطر
ادو تویلت
نوع سفارش
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-12-02

Penhaligons` / Bayolea عطر Bayolea Penhaligons یک عطر Citrus Aromatic هست اکثر با آکوردهای مرکباتی و گیاهی. با durability and throwing متوسط به پایین نوت اول: اولین رایحه ای که حس خواهیند کرد خنکی و تازه گی مرکباتی و تلخ گیاهان جویده شده و له شد.کمی حالت مرکب(جوهر مانند) و تیزی و تمیزی در اون یافت میشه. نوت میانی: حالت ادویه ای ضعیفی ،پودری ناچیزی گلی حاصل از گل سرخ و خاکی رو در عطر حس خواهیند کرد. در این نوت هم تلخ مرکباتی رایحه غالبی خواهد بود که استشمام میکنید. رفته رفته از تیزی و تلخی عطر کم میشه و به سمت لطافت و ملایمت بیشتر حرکت میکنه نوت پایانی: عطر همچنان حالت یکنواخت تلخ و تیزی خود را به همراه داره در این نوت آکوردهای صمغی-کهربایی به عطر حال و هوای تازه میده و از یکنواختیش خارج میکنه. هیچ گونه گرما خاصی حال از کهربا و مشک در عطر مشاهد نشد،به خوبی توسط روایح مرکباتی آروماتیکی و گیاهی سدر،پتچولی و خزه پوشش داده شده بود. بخاطر بودن چوب صندل سفید،مشک و کهربا در این نوت انتظار داشتم غافلگیر بشم.اما چیز پیش بینی نشده ای در مرحله هم تجربه نکردم. عطری شاداب اما خسته کننده که بزودی برای شما یکنواختی بی تفاوتی و خسته کنندگی خواهد آورد.که گوشه Collection شما خواهد ماند براتون تجربه بودن در دامان طبیعت یا توقف کوتاه در عطاری خواهد بود. نتوانستم با اون ارتباط خوبی برقرار کنم. feedback که از عطرافیانتون دریافت خواهید کرد اینکه این چیه زدی...!؟ رایحه خطی و یک نواخت.بدون تغییر محسوس نتیجه برسی من از این عطر بود.چیز خاصی در عطر مشاهده نکردم که نظر من جلب کنه.به وجدم بیاره نداشت. تجربه مشابهی مانند تست کارهای Patchuli و Vetiver به دست آوردم: خنک،معطر،یکنواخت،تلخ گیاهی بدون هیچ گونه فراز و فرود هیجان انگیز و خاص. نمره ضعیف 2 از 5بهش میدم.

محصولات مرتبط
34,551,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه پن هالیگنز بریلنتلی بریتیش ادوپرفیوم Penhaligon's Brilliantly British EDP for women and men کد 16795 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم