برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه پانوژ (پانوگ) پرل ریر اینتنس ادو پرفیوم Panouge Perle Rare Intense EDP for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه پانوژ (پانوگ) پرل ریر اینتنس ادو پرفیوم Panouge Perle Rare Intense EDP for women کد 6952 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه پانوژ پرل ریر اینتنس ادو پرفیوم panouge prele rare intense for women edp 100 میل
نام تجاری:
10,008,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه پانوژ (پانوگ) پرل ریر اینتنس ادو پرفیوم Panouge Perle Rare Intense EDP for women یکی از محصولات جدید و محبوب برند پانوژ است.  رایحه عطر panouge prele rare intense شیرین و ملایم است . بانوانی که به عطر های شیرین علاقه دارند قطعا prele rare intense رانیز می پسندند. .عطر prele rare intense اولین بار در سال 2015 تولید شده و علارغم قیمت نسبتا بالا خریداران خاص خود را دارد. بانوانی که که در انتخاب عطرهای لوکس و محبوب حساسیت فراوانی دارند با یک بار استفاده از عطر  prele rare intense مصرف کننده دائمی آن می شوند. ادکلن Panouge Perle Rare Intense اگر در فصل سرد و به خصوص در طول روز استفاده شود اثر فوق العاده ای همراه با حس آرامش دارد. شیشه عطر پانوژ پرل ریر اینتنس در حین سادگی بسیار شیک و زیباست و می تواند بهترین کادو برای بهترین های شما باشد.

نت اولیه: آلو - فلفل صورتی - اسمانتوس

نت میانی: رز - یاس - شکوفه پرتقال

نت پایه : بادام سوخته - مشک - عود -  نعناع هندی

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه پانوژ prele rare intense دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه پانوژ (پانوگ) پرل ریر اینتنس ادو پرفیوم Panouge Perle Rare Intense EDP for women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
ملایم و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-01-03

فوق العاده است اگر اورجینال باشه با یکبار استفاده به معنای واقعی بهش علاقه مند می‌شید . ماندگاری حداقل ۵ ساعت پخش بو عالی . تاکید میکنم اگه اورجینال باشه

محصولات مرتبط
6,156,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه و زنانه اولفاکتیو استودیو پانوراما ادوپرفیوم Olfactive Studio Panorama EDP for men and women کد 6784 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم