برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مابوسین الکسیر پور اله زنانه Mauboussin Elixir Pour Elle EDP

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مابوسین الکسیر پور اله زنانه Mauboussin Elixir Pour Elle EDP کد 6518 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه مابوسین الکسیر پور اله Mauboussin Elixir Pour Elle 100 میل
نام تجاری:
پیشنهاد ویژه محدود
2,490,000 تومان
%2 تخفیف
2,440,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(11 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه مابوسین الکسیر پور اله ادو پرفیوم Mauboussin Elixir Pour Elle EDP for women در سال 2013 با رایحه ی ملایم و شیرین تولید و به بازار عرضه گردید . ادکلن مابوسین الکسیر پور اله در ابتدا با رایحه ی یاس ، رز و یاسمن آغاز می شود در نت میانی به رایحه ی عنبر کهربایی ، بنزوئین و وانیل می رسد و در انتها به رایحه ی نعنای هندی ، چوب صندل و مشک ختم می شود . ادکلن Elixir Pour Elle در حجم 100 میلی لیتر در بازار موجود بوده و برای مصرف در روزهای سرد سال بهترین انتخاب است . ادکلن الکسیر پور اله جز عطرهای ادوپرفیوم می باشد . ادکلن مابوسین برای خانم های شیک پوش و جذاب طراحی شده است .

عطر Mauboussin Elixir Pour Elle رایحه های زیر را دارا میباشد :

رایحه ی اولیه : یاس - رز - یاسمن

رایحه ی ثانویه : عنبرکهربایی - بنزوئین - لوبیا تونکا - وانیل

رایحه ی پایه : نعنای هندی - چوب صندل - مشک

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه مابوسین Elixir Pour Elle دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی عطر ارشاکو عطر و ادکلن زنانه مابوسین الکسیر پور اله ادو پرفیوم Mauboussin Elixir Pour Elle EDP for women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
ملایم و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
نظرات
لطفا برای نوشتن
1400-02-09

من قبلا این عطرو خریده بودم ولی اولین خریدم از این فروشگاه بود و به شدت راضی بودم-متشکرم ازتون

1396-11-26

پرفیوم بسیار خوبیه هم از نظر ماندگاری هم پخش و هم کیفیت بو من از یک فروشگاه بیرون برای همسرم تهیه کردم تنها ایرادی که من در این پرفیوم دیدم در افشانه اونه که کمی نشتی داره امیدوارم شیشه های دیگه این مشکلو نداشته باشه چون این ایراد منو نسبت به خرید بعدی دلسرد کرده مدیریت ارشاکو اگه میتونه منو راهنمایی کنه از قیمت خوب ارشاکو ممنونم

1396-11-27

سلام در تمام برندهای جهان از گرونترین ها تا ارزان ترین ها ممکن است برخی محصولات افشانه اون مشکل داشته باشد که معمولا در خط تولید رخ می دهد یا نشتی بدهد یا صحیح اسپری نکند این مشکل کاملا عادی است ، برخی فروشندگان قبول به پس گرفتن کالا نمیکنند برای تعویض اما باید این مورد براحتی پس گرفته شود و تعویض کالا صورت بگیرد به همین سو این مورد اتفاق عادی و زیاد پیچیده ای نبوده که منجر به ناراحتی شما شود.

1396-11-03

اين عطر از نظر ماندگاري و ايجاد خط بو بسيار فوق العاده اس، مشابه لانكوم بِله، هم از نظر ماندگاري هم نوع بو،نسبت به قيمتش واقعا ارزش خريد داره،مناسب كساني كه بوي شيرين ميپسندن ، از ارشاكو هم ممنون كه اين محصول رو با اين قيمت ارائه كرده.

محصولات مرتبط
1,593,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه مابوسین اون هیستویر د فمه سنشوال ادوپرفلیوم Mauboussin Une Histoire de Femme Sensuelle EDP for women کد 16764 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم