برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن کالوین کلین سی کی بی زنانه و مردانه Calvin Klein CK be

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن کالوین کلین سی کی بی زنانه و مردانه Calvin Klein CK be کد 5301 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن کالوین کلین سی کی بی زنانه و مردانه Calvin Klein CK be 200 میل
نام تجاری:
1,946,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(13 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه و مردانه کالوین کلین سی کی بی زنانه و مردانه Calvin Klein CK be از گروه بویایی گلی میوه ای مشک در سال 1996 با رایحه ی خنک وارد بازار شد که بسیار مورد توجه خانم ها و آقایانی که به دنبال محصولی خاص بودند قرار گرفت . عطر کالوین کلین سی کی بی در نت اولیه ی خود دارای رایحه ی اسطوخودوس و ماندارین می باشد که باعث خاص شدن این عطر شده است در نت میانی می توانید رایحه ی مگنولیا و علف را حس کنید و در انتها به رایحه ی کهربا و مشک ختم می شود . عطر Calvin Klein CK be در حجم 100 میلی لیتر در بازار می باشد و می توانید از آن لذت ببرید .

نت های غالب عطر و ادکلن کالوین کلین سی کی بی شامل نت های سبز، آروماتیک و نت های چوبی است که با رایحه خنکی که ایجاد می کند مناسب روزهای گرم سال است و رایحه مشابه با عطر و ادکلن کالوین کلین (سی کی ) آبسسد زنانه Calvin Klein (CK) Obsessed دارد

عطر Calvin Klein CK be رایحه های زیر را دارا میباشد :

  • رایحه ی اولیه : ترنج - ماندارین - اسطوخودوس - نمونه های سبز
  • رایحه ی ثانویه : هلو - مگنولیا - یاسمن بزرگ گیاه - علف
  • رایحه ی پایه : وانیل - چوب صندل - کهربا - مشک

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر اسپرت کلوین کلین CK be دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن کالوین کلین سی کی بی زنانه و مردانه Calvin Klein CK be را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
200 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو تویلت
نظرات
لطفا برای نوشتن
1400-03-20

سلام ببخشید این عطر حجمشو زدین 200 میل ولی تو مشخصات 100 میله. کدومش درسته؟

پاسخ فروشگاه:

درود
200 میل است
موفق باشید

1397-04-05

این ادکلن بوی خییییلی شیکی داره ، بسیار خوشبو هستش و در رایحه های گرم و تلخ هست. غلظتش همون اندازه ای هستش که مد نظرم بود . و بطری شیک و جذابی داره .پخش بو و ماندگاریش خوبه من برای مهمانی ازش استفاده کردم واقعا راضی بودم.

1396-08-25

سلام وقت بخیر پخش بو کلوین کلین بی از 10 نمره 5 و ماندگاری آن از 10 نمره 6 است . اینکه مثل قدیم هست آنچه ما برداشت میکنیم تفاوتی ندارد ولی باز ممکنه از نظر شما تفاوتی وجود داشته باشد. موفق باشید

1396-08-24

سلام این عطرو چند سال پیش از خارج از کشور تهیه کردم، عالی بود ولی بعد از اون از داخل کشور گرفتم کیفیت خوبی نداشت! میخواستم از پشتیبان ارشاکو بپرسم که پخش بو و ماندگاری این عطر چگونه است؟ مثل نمونه های قدیمیشه یا نه؟ ممنون

محصولات مرتبط
عطر و ادکلن زنانه و مردانه کلوین کلین سی کی وان سامر 2020 ادو تویلت Calvin Klein CK One Summer 2020 EDT for men  women عطر و ادکلن زنانه و مردانه کلوین کلین سی کی وان سامر 2020 ادو تویلت Calvin Klein CK One Summer 2020 EDT for men  women
پیشنهاد ویژه محدود
2,330,000 تومان 2,481,000 تومان
%6 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن کلوین کلین سی کی وان سامر زنانه و مردانه Calvin Klein CK One Summer 2020 کد 17381 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
عطر زنانه کالوین کلین آبسیشن سکرت Calvin Kelin Secret Obsession عطر زنانه کالوین کلین آبسیشن سکرت Calvin Kelin Secret Obsession
پیشنهاد ویژه محدود
3,750,000 تومان 3,850,000 تومان
%3 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن کالوین کلین (سی کی) آبسشن سکرت زنانه Calvin Klein (ck) Secret Obsession کد 16 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم