برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر اسپرت بیریدو اود ایمورتل Byredo Oud Immortel

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر اسپرت بیریدو اود ایمورتل Byredo Oud Immortel کد 5290 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر اسپرت بیریدو اود ایمورتل Byredo Oud Immortel 50 میل
نام تجاری:
12,176,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر اسپرت بیریدو اود ایمورتل Byredo Oud Immortel در سال 2010 تولید و به بازار عرضه گردید . بهترین زمان استفاده از عطر بیریدو اود ایمورتل در روزهای سرد زمستانی می باشد و حس گرمی و طراوت را برای شما به ارمغان می آورد . عطر Byredo Oud Immortel در نت اولیه ی خود دارای رایحه ی لیموناد و هل سبز می باشد در نت میانی به رایحه ی پاپیروس و نعناع هندی می رسد و در انتها می توانید به راحتی رایحه ی خزه بلوط و برگ توتون را حس کنید . عطر Byredo Oud Immortel در حجم 100 میلی لیتری در بازار موجود می باشد و می توانید از استفاده از ان لذت ببرید 

عطر Byredo Oud Immortel رایحه های زیر را دارا میباشد :

رایحه ی اولیه : لیموناد - هل سبز - بخور

رایحه ی ثانویه : پاپیروس - عود - نعناع هندی - چوب بلسان بنفش برزیلی

رایحه ی پایه : خزه بلوط - برگ توتون 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر اسپرت بیریدو اود ایمورتل Byredo Oud Immortel دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر اسپرت بیریدو اود ایمورتل Byredo Oud Immortel را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
تند ، گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه و شبانه
غلظت عطر
ادو پرفیوم
نوع سفارش
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-12-09

Byredo / Oud Immortel: گروه بویایی: Woody Chypre رایحه: گرم و تند پخش بو و ماندگاری: متوسط و بالا نت آغازی: شروعی آرام نیمه شاداب کرمی،شیرین و میوه ای لیموناد سپس گرم دودی-بخوری،شیرین با لایه های چوبی و ته بوی خاکی از پتچولی رفته رفته رایحه شیرینی حزف میشود. در ادامه کار رایحه دودی،تند،تلخ چوبی پتچولی،آگاروود و هل احساس میشود. بستری عطر در این مرحله هماندد کل فضای عطر پودری،صابونی،آروماتیک و دودی هست. نت میانی: رایحه ادویه ای،دودی،صابونی،پودری فضای نیمه تاریک،مرموز و دودی دار نت پایانی: فضای تاریک،راز آلود،دودی و کمی افسرده کننده چون ابتدا قلب و تم اصلی این فضا دودی هست سپس فضای عطر کمی شاداب،سبز با حضور آکوردهای پچولی و خزه درخت بلوط،پودری،ملایم و صابونی میشه با رایحه گرم تلخ و تند. رایحه گرم و تند با بستر آروماتیکی،صابونی قلبی چوبی،پودری و تند که لایه های دودی-بخوری پیچیده و تلخ احاطه شده اند Byredo / Oud Immortel با آکوردهای اصلی چوبی،عودی،بالزامیکی میوه ای و ادویه ای گرم هست با بوی گرم و تند بهترین گزینه استفاده روزانه در فصل بهار و پاییز هست. پس از استفاده متوجه خواهین شد که هماهنگی زیادی با آب و هوای این دو فصل داره. تصویری که از عطر در ذهن شما شکل خواهد گرفت بوی شاداب،شکوفه ای،درختان کاج و هوای روزهای بارانی هست. یکی از ایرادهای بزرگی که میتونم به عطرهای Byredo بگیرم ازبین رفتن سریع ساختار و بوی عطر هست که مجبور میشین چند بار عطر استفاده کنین.این حس ناخوش آیند طوری هست که باعث میشه عطر جذابیت و خوش آیندی خودش از دست میده و ممکنه هرگز یک شیشه عطر 100ML رو نتونین با علاقه استفاده کنین. Lemonade, Agarwoud, Insense Sillage: 3/5 Longevity: 3/5 Scent: 3.75/5 Overall: 3/5

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم