برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر زنانه هالستون آمبر ومن Halston Woman Amber

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر زنانه هالستون آمبر ومن Halston Woman Amber کد 3964 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه هالستون آمبر ومن Halston Woman Amber 100 میل
نام تجاری:
4,547,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر زنانه هالستون آمبر ومن Halston Woman Amber for woman با رایحه ای گرم ، شیرین ، ماندگاری بالا ساخته شده است . عطر هالستون آمبر ومن با میزان پراکنندگی عالی برای مصرف در شب های سرد زمستانی و یا میهمانی های شبانه انتخابی مناسب است . محصول هالستون آمبر ومن با ترکیبی خاص از عنبر و چوب رزین مناسب برای استفاده خانم های شیک پوش می باشد از مشخصه های محصول آمبر ومن بطری شیری رنگ و بسیار شیک آن است .

عطر زنانه Halston Woman Amber for woman رایحه های زیر را دارا میباشد :

رایحه اولیه : ماندارین - کشمش بیدانه قرمز - آلدئیدها

رایحه میانی : کهربا – گل رز - گل مریم

رایحه پایه : چوب صندل – پارچه جیر - مشک

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه هالستون آمبر ومن Halston Woman Amber دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر زنانه هالستون آمبر ومن Halston Woman Amber را با قیمت متاسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اورجینال باقیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
گرم ، شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
غلظت عطر
ادو پرفیوم
نوع سفارش
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-09-29

ادکلن خوبیهو من بوش رو دوست دارم فقط به نظر من کمی رایحه شیرینیش زیاده البته نه به حدی که زننده باشه که اون هم بخاطر وجود ترکیباتش هست. مورد دیگه اینکه ترکیب رایحه میانی رو بیشتر از بقیه رایحه ها احساس کردم و این با اطلاعاتی که من از این ادکلن داشتم کمی فرق داشت.

1396-09-12

به نسبت قیمتش کیفیت خوبی داره ، من که از خریدش راضیم بخاطر گرم بودنش مناسب فصل زمستان هستش ، میتونم بگم یه ادوپرفیوم خاص و جذابه ، وجود کهربا رو در بین نت هاش دوست دارم چون وجودش بهم حس تازگی و طراوت میده . نت های میانی ش هم که به کنار ، وقتی چند دقیقه از زمان اسپری کردن می گذره خیلی خوب حس میشه و فوق العاده انرژی بخشه.

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم