برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر مردانه و زنانه گپ د لاور Gap The Lover for women and men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر مردانه و زنانه گپ د لاور Gap The Lover for women and men کد 3905 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه و زنانه گپ د لاور Gap The Lover for women and men 100 میل
نام تجاری:
2,334,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه و زنانه گپ دلاور Gap The Lover EDT for women and men بسیار جذاب و وسوسه انگیز است و مناسب خانم ها و آقایانی است که به ظاهر و شیک پوشی خود اهمیت می دهند. عطر د لاور گپ دارای رایحه هایی از ماندارین و نعناع هندی می باشد. ادکلن د لاور گپ انتخاب عالی برای چهار فصل سال است. با داشتن عطر مردانه و زنانه گپ د لاور تا مدت ها از داشتن یک عطر عالی و شیک لذت می برید. ادکلن Gap The Lover for women and men از ماندگاری و میزان پراکندگی خوبی برخوردار است و به همین جهت نظر اکثر خانم ها و آقایان را به خود جلب کرده است.ادکلن مردانه و زنانه گپ د لاور برای قرار های مهم و مهمانی های رسمی و مهم شما بهترین انتخاب است.پس اگر می خواهید در میان جمع دوستان و اقوامتان بدرخشید عطر گپ دلاور را انتخاب کنید.رایحه غالب  عطر و ادکلن مردانه و زنانه گپ دلاور رایحه نعناع هندی می باشد که رایحه ای گرم و شیرین به این عطر بخشیده است 
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه و زنانه گپ دلاور دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن مردانه و زنانه گپ دلاور Gap The Lover EDT for women and men را با قیمت متاسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال باقیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
گرم،شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
چهار فصل
غلظت عطر
ادو تویلت
نوع سفارش
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
نظرات
لطفا برای نوشتن
1395-08-04

سلام به دوستان خوبم تو فروشگاه ارشاکو نمیدونم چرا شما با این که تنوعه کارتون خیلی زیاده و واقعا تو فروشگاههای فروش اینترنتی عطر ازنظر من شماره یکین کارارای gap رو نمیارین بعزی از مدلاش تو بازر نیست اصلا میدونم ولی چنتا مدل تو بازار بیرون از ایران داره که واقعا کارای خوب و خوشقیمت و پرترفتارن نمییارین من تقریبا هر شب به این فروشگاه سرمیزنم و تمام کاراتونو برسی میکنم از توضیحات خود کار تا نظرات کاربران به خواطر همین هر کاره جدیدی به فروشگاه اضافه کنید اولین نفر تو یوزرها من متوجه میشم هر شبم به بخش گپ سرمیزنم تا ببینم کاراشو اوردین یا نه ولی نا امید میشم من میدونم که شما هر دفعه هجم بالایی واردات دارین پس خواهشن کار گپ هم بیارین گپ یه مدا ادکولون داره که دختر و پسر داره به رنگ ابی و صورتی قبلا تو بازار ایران بود تا دو سال پیش و من و دوستم ابی و صورتیشو استفاده میکردین الان تو فروشگاهای انلاین همه کشورا هست حتی عربها به جز ایران Gap Established 1969 Bright http://www.fragrantica.es/perfume/Gap/Gap-Established-1969-Bright-19638.html Gap Established 1969 Electric http://www.fragrantica.es/perfume/Gap/Gap-Established-1969-Electric-19637.html واقعا ممنون میشم تو بار جدبدتون این کارو هم سفارش بدین برای فروشگاه همه کارارو دارین حتی کارایی رو که فروشگاهای انلاین مدعی هم ندارن و نه میشناسن فقط گپ وارد نمیکنین به اقای ارشادی هم گفتم ولی اگه بخواد برای م یدونه سفارشی وارد کنه گرون در میاد برام یه ساله هر شب این قسنتو سر میزنم ولی بی فایده بوده این فقط یه پیشنهاد بود ولی خیلی خوشحال میشم بهش توجه بشه ممنونم

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم