برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطرو ادکلن زنانه آزارو ویزیت ادوپرفیوم Azzaro Visit EDP for Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطرو ادکلن زنانه آزارو ویزیت ادوپرفیوم Azzaro Visit EDP for Women کد 33 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه آزارو ویزیت Azzaro visit Women 75 میل
نام تجاری:
5,774,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطرو ادکلن زنانه آزارو ویزیت ادوپرفیوم Azzaro Visit EDP for Women سال 2002 تولید و به دنیای عطر و ادکلن معرفی شد. گروه بویایی عطر زنانه ویزیت آزارو ملایم و شیرین و مناسب برای روزهای سرد سال است.
ترکیبات اصلی ادکلن ویزیت زنانه شامل برگ های پرتقال فلفل است و گروه بویایی عطر ویزیت آزارو رایحه ی جنگلی و چوب های معطر می باشد. سازندگان ادکلن ویزیت زنانه آزارو Domitille Michalon و Olivier Polge می باشد. عطر زنانه آزارو ویزیت برای بانوان بسیار مناسب است و اولین علت آن طراحی بسیار زیبا و خاص شیشه عطر زنانه ویزیت است. شیشه عطر زنانه ویزیت رنگ بسیار جذابی دارد که همه را مدهوش خود می کند استفاده رنگ قرمز به این دلیل است عطر آزارو بسیار هیجان انگیز است حتی با اینکه رایحه ملایمی دارد.
علاوه بر این ها شیشه عطر زنانه آزارو را مانند حالت بدن بانوان و لطافت یک لباس ساخته شده است تا در شان و شخصیت بانوان باشد. عطر زنانه آزارو یک ترکیبی بسیار کلاسیک دارد و این ترکیب کلاسیک را از عنصر های رز و یاس  گرفته اند.  عطر زنانه آزارو ویزیت برای شب های سرد زمستان و پاییز ساخته شده است رایحه غالب آن فلفل بوده و قراری دونفره را در شب های پاییز برای شما فراهم میکند.
طیف رایحه ادکن visit آژارو به ترتیب زیر می باشد :
رایحه اولیه : فلفل - برگ پرتقال
رایحه میانی : یاسمن - چوب های جنگلی-گل رز - سدر
رایحه اصلی :عنبر سائل-لوبان- مشک-دانه تونکا
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه آزارو ویزیت Azzaro visit دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطرو ادکلن زنانه آزارو ویزیت ادوپرفیوم Azzaro Visit EDP for Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
ملایم و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
75 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-08-14

من هم این عطرو دارم خیلی دوسش دارم فقط باید زیاده روی نکرد چون بوی اولیش یکم تنده ولی بعد از یک دوساعت خیلی قشنگ و شیرین و خاص می شه

1394-05-16

عطر زنانه آزارو ویزیت بسیار بوی ملایم وخوبی دارد و ماندگاری اش هم فوق العاده است و مناسب برای استفاده در مراسم و مهمانی ها است.

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم