برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه دسکوارد شی وود ولوت فارست وود DSQUARED She Wood Velvet Forest wood EDP for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه دسکوارد شی وود ولوت فارست وود DSQUARED She Wood Velvet Forest wood EDP for women کد 2890 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه دسکوارد شی وود ولوت فارست DSQUARED2 She Wood Velvet Forest 50 میل
  • عطر زنانه دسکوارد شی وود ولوت فارست DSQUARED2 She Wood Velvet Forest 100 میل
نام تجاری:
17,089,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه دسکوارد شی وود ولوت فارست وود DSQUARED She Wood Velvet Forest wood EDP for women  که توسط Alberto Morillas ساخته شد ، محصولی روح نواز ، نشاط آور و پررمز و راز درست مثل جنگل های کانادایی می باشد رایحه غالب آن نیز برگ بنفشه می باشد. این عطر با ترکیبی برگرفته از طبیعت و جنگل و بیسی تلخ و تندی از برگ بنفشه ، نت های سبز و درخت کاج ،  بسیار لطیف و سازگار با پوست بوده و برای مصرف در روزهای های خنک بهاری پیشنهاد می شود . عطر مشابه آن نیز عطر و ادکلن زنانه دسکوارد She Wood می باشد.
عطر شی وود ولوت فورست رایحه های زیر را دارا می باشد :
رایحه اولیه شامل برگ بنفشه و مشک می شود
رایحه میانی شامل انقوزه (نوعی صمغ زرد)  برگ کاج و برگ گیاهان سبز برجسته می شود
رایحه اصلی آن که شامل عنبر سائل و خس خس و نعناع هندی است ،
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه دسکوارد شی وود ولوت فارست DSQUARED2 She Wood Velvet Forest دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر زنانه دسکوارد شی وود ولوت فارست وود DSQUARED She Wood Velvet Forest wood EDP for women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
تند ، تلخ
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
فصل بهار
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
گالبانوم، نمونه های سبز
رایحه میانی
برگ بنفشه شیرین، درخت کاج، نمونه های گل
رایحه پایه
کهربا، مشک ، نعنا هندی،وتیور
نظرات
لطفا برای نوشتن
1394-06-25

بله تست کردم .با توجه به اینکه حجم عطر 50 میل هست و قیمتش نسبت به هم ترازهای خودش زیاد، به نظرم پخشش رسماً نا امید کننده بود. فکر میکردم الان که حجم عطر کمتره و قیمتش همچنان مشابه نمونه های 100 میل این برنده، باید با یه کار قوی و ماندگار طرف باشیم. ماندگاری روی پوست تا 5 ساعت (تو هوای گرم تابستان تست شد) و روی لباس تا یک روز. پخشش هم تا 2 ساعت اول خوب بود و بعد هیچ ! مثل همه ی کارهای دیگه ی برند DSQUARED2 متوسط بود. ولی انصافاً کار شیک و دلنشینی ـه !

1394-06-25

شما عطر شی وود گلدن لایت وود رو تست کردید؟ در مورد پخش و موندگاریش میشه نظر بدید؟ چون من روی بلاتر تست کردم برای همین نتونستم در این دو مورد مطمئن بشم. اما رایحه ش رو دوست داشتم.

1394-06-25

سلام به دوستان موندگاریش در حد عطرهای خنک هستش و اصلا اون تعریفی که ارشاکو در معرفی عطر نوشته واقعا نیست خیلی معمولیه بوش ازش خوشم نیومد

1394-06-25

درود شی وود ماندگاریش خوبه. لایت بلو و جنیفر لوپز دسئو رو هم امتحان کنید.لحظاتی خوش را براتون آرزو داریم.

1394-06-25

سلام میشه بگین فرق این عطر ها با های کپیش دقیقا چیه؟؟؟

1394-06-25

من این عطر را داشتم و همیشه همه توی محل کار یا دوستان می گفتن بوش خیلی خوبه. خودمون به بوش عادت می کنیم اما ماندگاریش به نسبت خوبه. الان بعد از یکی دو سال می خوام بازم بخرمش. به نظرم برای یک عطر روزانه که آدم بخواد استفاده کنه هم بوش خوبه هم قیمتش مناسبه. ممنونم

1394-06-25

همسرم از استفاده ی ادکلن های شیرین امثال ایفوریا/الین/اکلت/مادمازل/زن گلد و ......... خسته شده و به من میگه هرچی براش میگیرم شبیه هم هستش و از بوهای شیرین خسته شده متوجه مسشم از ادکلن های من یعنی کارهای مردونه استقبال بیشتری داره م یگه چرا مردونه ها انقدر تلخ و خنک و ماندگار هستن؟ اما من اصلا دوست ندارم یه خانوم بوی مردونه بده.در مجموع کارها فقط همین رو دیدم که رایحه ی ملایم و تلخ داره که خیلیا از ماندگاری راضی نبودن.موردهای دیگه ای مد نظرتون نیست؟ خیلی ممنونم

1394-05-26

سلام میشه بگین فرق این عطر زنانه با های کپیش چیه؟؟؟ چون می خوام اگه خوبه بخرمش

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم