برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه آلفرد دانهیل ایکس سنتریک ادو تویلت Alfred Dunhill X-centric EDT for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه آلفرد دانهیل ایکس سنتریک ادو تویلت Alfred Dunhill X-centric EDT for men کد 2452 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه الفرد دان هیل اکس سنتریک alfred dunhill x-centric 100 میل
نام تجاری:
1,955,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و دکلن مردانه آلفرد دانهیل ایکس سنتریک Alfred dunhill X-Centric EDT for men که توسط Volke Franck در سال 2001 ساخته شد ، با رایحه خنک و تلخ و ترکیبی استثنایی از گیاهان و چوب های مختلف برای مصرف در چهار فصل پیشنهاد می شود. غلظت عطر X-Centric ادوتویلت است.
ایکس سنتریک عطری منحصر به فرد و جادویی بوده و توجه هر مردی را به خود جلب می کند. سازندگان این عطر موریس روسل و وولک فرانک هستند.ساختار رایحه X-Centric گل , میوه , ادویه , چوب است که رایحه غالب آن سرو می باشد.ادکلن اکس سنتریک شامل رایحه های زیر است :
رایحه ی  اولیۀ آن عبارتند از: جوز،درخت سرو ،دارچین،برگهای سبز،مریم گلی،گریپ فروت و هل. رایحه ی میانۀ آن رایحه ای از فریزیا،سدر،نیلوفرآبی و رز
رایحه ی پایۀ آن شامل چوب صندل،نعناع هندی، مشک،چوب گایاک و عنبر می باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه الفرد دانهیل اکس سنتریک Alfred dunhill x-centric دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو  عطر و ادکلن مردانه آلفرد دانهیل ایکس سنتریک ادو تویلت Alfred dunhill x-centric EDT FOR MEN رابا قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید. 

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
تند خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
چهار فصل
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
جوز،درخت سرو ،دارچین،برگهای سبز،مریم گلی،گریپ فروت و هل
رایحه میانی
فریزیا،سدر،نیلوفرآبی و رز
رایحه پایه
چوب صندل،نعناع هندی، مشک،چوب گایاک و عنبر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
عطر مردانه آلفرد دانهیل پورسویت Alfred Dunhill Pursuit عطر مردانه آلفرد دانهیل پورسویت Alfred Dunhill Pursuit
پیشنهاد ویژه محدود
1,545,000 تومان 1,595,000 تومان
%3 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه آلفرد دانهیل پورسویت ادوتویلت Alfred Dunhill Pursuit EDT For Men کد 187 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
5,243,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه آلفرد دانهیل سیگنچر کالکشن موراکن آمبر ادوپرفیوم Alfred dunhill Signature Collection Moroccan Amber EDP Men کد 16547 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
1,810,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه آلفرد دانهیل دیزایر فور من (دانهیل قرمز) ادوتویلت Alfred Dunhill Desire for a man (Red) EDT for Men کد 445 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم