برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر مردانه اسپریت د ورسیلزگلد Esprit De Versailles Gold Eau de Parfum For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر مردانه اسپریت د ورسیلزگلد Esprit De Versailles Gold Eau de Parfum For Men کد 2444 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه اسپریت د ورسیلزگلد Esprit De Versailles Gold Eau de Parfum For Men 100 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر مردانه اسپریت د ورسیلزگلد Esprit De Versailles Gold Eau de Parfum For Men  دارای رایحه خنک میباشد وازنوع ادو پرفیوم است.عطر مردانه اسپریت د ورسیلزگلد علاوه بر کیفیت بالا و ماندگاری قابل توجه، قیمت مناسبی هم دارد عطر اسپریت د ورسیلزگلد حجمی 100 میلی لیتری دارد و تا مدت زیادی عطر شماره یک شما خواهد بود. Gold بوی شیرینی دارد و برای استفاده در تمامی فصول سال به ویژه بهار و تابستان پیشنهاد می شود. بطری Gold بسیار شیک و زیبا ساخته شده و به خوبی در دست جا می شود.با اولین اسپری از اسپریت دو ورسای Gold روی پوست و محل نبضتان بوی گل رز، توت سیاه و برگ بنفشه در فضای اطراف پخش می شود. این ترکیب میوه ای، گیاهی و گلی با بوی شیرینش شادی و تازگی را به شما هدیه می کند. پس از مدتی نت های میانی از راه رسیده و جای نت های آغازی را می گیرند. این نت ها از ترکیب توت سیاه و گل یاسمین ساخته می شوند. بوی این نت های گلی و میوه ای هیجان و انرژی مثبت را در شما بیشتر می کند. پس از مدتی طولانی نت های پایانی با وجود چوب سدر و مشک جای نت های میانی را می گیرند. بوی شیرین این ترکیب چوبی اعتمادبه نفس و هیجان بسیار زیادی را به شما منتقل می کند. 
ادکلن Esprit De Versailles Gold رایحه های زیررا داراست:
رایحه اولیه: گل رز، توت سیاه، برگ بنفشه
رایحه میانی: توت سیاه، گل یاس
رایحه پایانی: سدر، مشک

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه اسپریت د ورسیلزگلد Esprit De Versailles Gold Eau de Parfum For Men دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر مردانه اسپریت د ورسیلزگلد Esprit De Versailles Gold Eau de Parfum For Men رابا قیمت مناسب مهیا نموده است تا ازخرید عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید. 

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو پرفیوم
نوع سفارش
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-08-02

من از ویژگی های ظاهریش رنگ و طرح شیشه و درشو دوست دارم ولی یه خرده بطریش ظریفه . بنظرم ظاهرش کمی سنگین به چشم میاد .

1396-07-17

با پخش بوش نظر همه رو حسابی جلب میکنه، جعبه زیبا با رنگ طلایی و جذابی داره ، شیشه ادکلن خیلی شیک و خاصه ، بوی شیرین و خنک خاصی داره ، برای کادو دادن مناسبه

1394-05-20

درود همانظور که خودتون فرمودید و در اطلاعات این عطر نیز درج شده مناسب برای روزهای گرم است.

1394-05-20

عطر مردانه اسپریت د ورسیلزگلد یک عطر خنک است و به نظرم بیشتر مناسب فصل تابستان و فصل های گرم سال است ارشاکو این عطر مخصوص فصل های گرم است یا فصل های سرد سال ؟

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم