برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه و مردانه پیور اینستینکت تحریک کننده با فرمون (محرک جنسی) Pure Instinct The Original Pheromone

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه پیور اینستینکت تحریک کننده با فرمون (محرک جنسی) Pure Instinct The Original Pheromone کد 19476 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه و مردانه پیور اینستینکت تحریک کننده (محرک جنسی) با فرمون Pure Instinct The Original Pheromone 10 میل
نام تجاری:
پیشنهاد ویژه محدود
3,691,000 تومان
%6 تخفیف
3,460,000 تومان
موجود- خریداری شده از آمریکا
(14 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه و مردانه پیور اینستینکت تحریک کننده (محرک جنسی) با فرمون Pure Instinct Roll-On The Original Pheromone Infused Essential از برندی می آید که معنای آن غریضه ی خالص است و به خاطر استفاده از هرمون های جذب کننده جنس مخالف (فرمون) باعث کشش افراد مختلف می شود.این عطر بصورت رول است و روغن معطر به سرعت جذب می شود و پوست را در هنگام استفاده نرم می کند و کاملا با مواد شیمیایی بدن شما ترکیب می شود. آن را به عطر و بوی خاص خود تبدیل کنید و هر جا که می روید اثری از خود به جای بگذارید، تاثیری ماندگار و فراموش نشدنی.
برند پیور اینسنت می گوید: "در سال 1985، عطرساز استاد ما این شهود را داشت که عطرهای جذاب را با فرمون های سازگار با انسان فرموله کند: "The Original"، اولین عطر فرمونی Pure Instinct، متولد شد."

عطر Pure Instinct ساخته شده در ایالات متحده آمریکا بدون پارابن، گلوتن، گلیسیرین، الکل که با غلظت ادو پرفیوم عرضه می شود و این عطر بصورت یونیسکس مشترک بین خانم ها و آقایان است و هر شخصی پس از استفاده رایحه ی سک.سی خود را ایجاد می کند و باعث کشش جنس مخالف می شود.Pure Instinct ترکیبی اختصاصی از مواد طبیعی است و مناسب استفاده برای استفاده روزانه و ملاقات های شبانه می باشد عطر تحریک کننده جنسی روغن مانند را می توان به طور جداگانه استفاده کرد یا با عطر یا ادکلن مورد علاقه خود ترکیب کرد و مناسب بزرگسالان است .

  • وزن :36 گرم
  • حجم : 0.34 اونس / 10.2 میلی لیتر

نت های موجود در این عطر شامل:

  • نت آغازین: محیط میوه ای از انبه استرالیایی و ماندارین
  • نت میانی: شیرینی گرم از عسل و دارچین
  • نت پایه: مشک سفید

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد عطر و ادکلن زنانه و مردانه پیور اینستینکت تحریک کننده دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن زنانه و مردانه پیور اینستینکت تحریک کننده (محرک) با فرمون Pure Instinct Roll-On The Original Pheromone Infused Essential را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید  عطر و ادکلن اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
10.2 میلی لیتر
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
چهار فصل
غلظت عطر
ادو پرفیوم
سایر مشخصات
روغن محرک جنسی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم