برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه و مردانه ای ایکس نیهیلو فلور نارکوتیک ادوپرفیوم Ex Nihilo Fleur Narcotique EDP for women and men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه ای ایکس نیهیلو فلور نارکوتیک ادوپرفیوم Ex Nihilo Fleur Narcotique EDP for women and men کد 19310 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه و مردانه ای ایکس نیهیلو فلور نارکوتیک ادوپرفیوم Ex Nihilo Fleur Narcotique EDP for women and men سمپل (با خرید بالای 5 سمپل هزینه ارسال رایگان می باشد)
نام تجاری:
38,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه و مردانه ای ایکس نیهیلو فلور نارکوتیک ادوپرفیوم Ex Nihilo Fleur Narcotique EDP for women and men در سال 2014 از گروه بویایی گلی - میوه ای توسط کوئنتین بیش ساخته و عرضه شده است.

رایحه غالب از گلهای سفید، نت های تازه و نته ای گلی تشکیل شده است و با رایحه ی معتدل مناسب استفاده روزانه و روزهای بهاری است.

نت های موجود در ادکلن Ex Nihilo Fleur Narcotique شامل:

رایحه آغازین :: لیچی، ترنج، هلو
نت های میانی: گل صد تومانی، شکوفه پرتقال، یاسمن، پتالیا
نت های پایانی: مشک، خزه، یادداشت های چوبی

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر Ex Nihilo فلور نارکوتیک دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن زنانه و مردانه ای ایکس نیهیلو فلور نارکوتیک ادوپرفیوم Ex Nihilo Fleur Narcotique EDP for women and men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
ملایم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
چهار فصل
رایحه اولیه
لیچی، ترنج، هلو
رایحه میانی
گل صد تومانی، شکوفه پرتقال، یاسمن، پتالیا
رایحه پایه
مشک، خزه، یادداشت های چوبی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
9,337,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه له آرک ممویر کارنت دی وویاژ ادوپرفیوم L'Arc Mémoire Carnet de voyage edp for men and women کد 20277 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
2,357,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه مونوتم فاین فرگرنس ونزیا آکوا کارینا ادوتویلت Monotheme Fine Fragrances Venezia Aqva Marina edt for men کد 20294 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم