برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه آلفرد دانهیل فرش ادوتویلت Alfred Dunhill Fresh EDT For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه آلفرد دانهیل فرش ادوتویلت Alfred Dunhill Fresh EDT For Men کد 189 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه دانهیل فرش Alfred Dunhill Fresh 100 میل
  • عطر مردانه دانهیل فرش Alfred Dunhill Fresh سمپل (با خرید بالای 5 سمپل هزینه ارسال رایگان می باشد)
نام تجاری:
1,510,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه آلفرد دانهیل فرش Alfred Dunhill Fresh EDT For Men در سال 2005 وارد فروشگاه های عطر و ادکلن شد. طراح معروف Maurice Roucel عطر مردانه Dunhill Fresh طراحی نموده است. سازنده عطر دانهیل فرش موریس روسل می باشد.
دانهیل فرش یک عطر مردانه تر تازه و با طراوت می باشد که  با داشتن رایحه های تلخ و مردانه عطری با حس شادابی شناخته می شود.عطر Dunhill Fresh  باداشتن رایحه ای خنک شبیه به رایحه خیار بسیار دلچسب و مناسب برای ماه های گرم سال است وحس طراوت و شادابی رابه فردمی بخشد. غلظت عطر مردانه Alfred Dunhill Fresh ادوتویلت و رایحه غالب آن نعناع است.
نوتهای اولیه دانهیل فرش عبارتند از: اسطوخودوس، نوت های سبز، فریزیا، ریحان، نعناع و مریم گلی. نوت های میانه شامل میموس ،زنبق ،بنفشه و فریزیا می باشد. نوتهای پایه رایحه ای کومارین، عنبر ،نعناع هندی ، خزۀ بلوط، وتیور و سدر را در بر می گیرد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ادکلن مردانه آلفرد دانهیل Fresh دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو خرید عطر و ادکلن مردانه دانهیل فرش Alfred Dunhill Fresh EDT For Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
تلخ و خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
اسطوخودوس، نوت های سبز، فریزیا، ریحان، نعناع و مریم گلی
رایحه میانی
میموس ،زنبق ،بنفشه و فریزیا
رایحه پایه
کومارین، عنبر ،نعناع هندی ، خزۀ بلوط، وتیور و سدر
نظرات
لطفا برای نوشتن
1394-06-28

اتفاقا نکته همین جاست که هیچ وقت هیچ اسانسی اون حالت تلخی به خصوص (در عین شیرینی) که تو بلک ارکید هست نداره و یا عطرهای دیگه.اگر هدف از عطر زدن خوشبو بودن صرف باشه حرف شما درسته اما اگر هدف عطر برای عطر و لذت شخصی باشه نه.

1394-06-28

با سلام به همه دوستان بوی خوش ، کاملا موافقم این اسانس ها به شدت بی کیفیت می باشند و برای سلامتی مضر از لحاظ رایحه هم کاملا خطی و چیپ ، به نظر من ارزش خرید که هیچی حتی اگر مجانی هم به شما دادند ازش استفاده نکنید !!

1394-06-28

در کل از زمانی که اسانس های سوئسی dunhillها رو من دیدم دیگه به نظرم ارزش خرید ندارن چرا !؟ چون هم موندگاری و هم پخش اسانس ها و هم کیفیتشون خیلی بالاست و اون ها رو یه سر و گردن از سری های dunhill به خصوص این سری بالاتر میبره !

1394-06-28

کاملا درست میفرمائید.این دوستان گرمی فروش و خریدارهاشون چنان از این اسانس ها تعریف میکنن که آدم به عقل خودش شک میکنه و میگه نکنه راست میگن.... بعضا خودشون هم هنر به خرج میدن و این ها را قاطی میکنن و عطر جدیدی خلق میکنن :-)

1394-06-28

بله دوست عزیز به فروش می رسند و وجود دارد. فکر کنم شما این ها را با اسانس های صنعتی اشتباه گرفته اید اون ها کلا بحثشون جداست. اما اسانس های آرایشی بهداشتی و خوراکی تقریبا از یک رده هستند.در کل تولید اسانس کار سختی نیست تنها تجهیزات خوبی می خواد و تولید انبوه اون هزینه رو پایین نگه میداره !یک سرچی در مورد perfume essential oil بفرمایید تا به همه سوالتتون جواب داده بشه.

1394-06-28

من مدت ها بود که دنبال این عطربودم چون که یادآور روزهای خوبی برای من هستش از شما متشکرم که این عطررو با همون کیفیتی که در ذهنم بود برای من آوردید.

1394-06-28

Dunhil Desire Blue

1394-06-28

به آروین مشابه دیزایر بلو هستش.

1394-06-28

سلام ریو یه کار داره به اسم دانلوپ آبی شبیه کدام کار آلفرد دانهیل هست؟

1394-06-28

این عطر پخش و ماندگاری ش چطوره؟! این بهتره یا کروم لجند؟

1394-06-28

خیلی بوی شیک و کلاسیکی داره عالی دوسش دارم خوبه.

محصولات مرتبط
1,810,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه آلفرد دانهیل دیزایر فور من (دانهیل قرمز) ادوتویلت Alfred Dunhill Desire for a man (Red) EDT for Men کد 445 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
5,237,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه آلفرد دانهیل سیگنچر کالکشن ایندین صندل وود Alfred dunhill Signature Collection Indian Sandalwood EDP for men کد 16545 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
5,243,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه آلفرد دانهیل سیگنچر کالکشن موراکن آمبر ادوپرفیوم Alfred dunhill Signature Collection Moroccan Amber EDP Men کد 16547 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم