برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زارا سیلور مردانه Zara Silver

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زارا سیلور مردانه Zara Silver کد 1294 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه زارا سیلور Zara Silver for men  100 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زارا سیلور مردانه Zara Silver در سال 2010 به بازار عرضه شد. عطر مردانه زارا سیلور با رایحه ی ملایم و ترش برای روزهای گرم سال مناسب است رایحه غالب آن گل شمعدانی است.
عطر مردانه زارا سیلور رایحه ابتدایی خود را با بوی شاداب و ترش لیمو  اغاز میکند. با گذر زمان رایحه گل شمعدانی به میان میاید و حس گلی ملایم، و کمی پودری به عطر میدهد. ادکلن مردانه زارا سیلور بو و ماندگاری متوسطی دارد و مناسب مردان شیک و با کلاس است.
عطر Zara Silver for men دارای حجمی برابر 100 میل است پس تا مدت ها از عطری شیک برخوردار هستید و غلظت این عطر از نوع ادوتویلت میباشد.
Zara Silver for men ترکیبی از رایحه های زیر است:
رایحه اولیه : لیمو
رایحه میانی : گل شعمدانی
رایحه پایه : خس خس مشک
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه زارا سیلور Zara Silver for men دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر ارشاکو عطر و ادکلن زارا سیلور مردانه Zara Silver را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
ملایم, ترش
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
لیمو
رایحه میانی
گل شعمدانی
رایحه پایه
خس خس و مشک
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم